Fitne

Bismillahirrahmanirrahim.

"Fitne öldürmekten daha kötüdür." (Bakara, 191)
"Fitne ise öldürmekten daha fenadır." (Bakara, 217)

Merhaba. Ben bu siteyi 1996 yılın sonunda lisedeyken başlayan bir sorunumu sizinle paylaşmak ve bu süreçte edindiğim düşünceleri sizlere sunmak, hakkımdaki iftiranın nedenini ve neden bir türlü son bulmadığını anlatmak için geliştirdim. Herhangi bir ticari amacım yoktur. Sitedeki reklamlardan elde edilen gelir yine sitenin tanıtımına harcanmaktadır. Benim sorunum 1997 yılında lisedeyken başladı. Okulda kavga ettiğim sınıf arkadaşım (ismi Selim) bana, "babası yok, annesi o.." diye iftira attı. Çete arkadaşları da onu savundular, şahitlik ettiler. İnsanlar kötü habere bayıldıklarından herşey bir anda yayıldı. Ben ne söylediysem dinletemedim. İnsanlar, "madem öyle değil, o zaman neden herkes öyle söylüyor?" dediler. Kendisiyle kavga ettim ama gene yanlış anlaşıldım. En büyük sorun da ATV'de bu konunun rating uğruna pervasızca yayınlanması oldu. Ben kendilerini aradım ve onlara "bana 2 dakika yayında yer verin başka bir şey istemiyorum" dedim. Onlarda utanmadan kutsal olan cevap hakkımı reddettiler. Bir süre sonra da psikolojik sorunlarım başladı ve içe kapandım. Doktoruma göre "travma" geçiriyordum. Yıllarca bu konuda tek kelime etmedim. Daha sonra çevremdekilerle sorunumu paylaştım ancak bana yardımcı olmadılar, olamadılar. Diğer kanallar ise "biz karışmayız, dava açın isterseniz" dedilerse de her ne kadar uğraştıysam uğraşayım kendimi savunacak bir avukat ve delil toplamama yardımcı bulamadım. Çünkü insanlar böyle bir konuya taraf olmak istemediler. Linklere tıklayarak
StarTV ve ShowTV ile yaptığım görüşmeleri dinleyebilirsiniz..

"Onlara denildi ki: Yeryüzüne fesat saçmayın. Dediler ki: Biz ıslah edicileriz."
"Yazık, onlar fesat saçıp dururlar, ama bunu anlamıyorlar."
Bakara Suresi, 10-11

Bugün ben, annem ve babam çok zor şartlarda hayatımızı sürdürmekteyiz. Annem ve babam çevrenin baskısından yılmış ve ne yapacaklarını bilemez bir haldeler. Doktorum Prof. Dr. Hamdullah Aydın (kendisi Ankara Psikiatristler Derneği Başkanı) benim durumumun çevrenin baskısı nedeniyle gördüğü en zor durum olduğunu söylüyor. Her gün mahallemizdeki medya bürolarındaki insanlar mahalleliyi aleyhimde kışkırtıyorlar. "O ölsün ki bu konu kapansın, kimse bize bulaşmasın" diyerek halkı aleyhimde galeyana getiriyorlar. "O'na herkes öyle söyledi, demek ki doğru!" diyorlar, oysa ki hakkımdaki iftirayı duyup yayan insanların %99.99'u beni tanımıyordu bile! Doğal olarak onların karşı taraf olduğu bu durumda medya bize yardımcı olmuyor, ekranlarını açmıyor, gazetelerinde yer vermiyor. Lütfen yukarıdaki iki ses kaydının sadece o kadar olduğunu düşünmeyin, inanın yardım istemediğim kimse kalmadı. Ancak kimse bu şekilde adı çıkmış birine yardımcı olmayı göze alamıyor. İnanın bir ay evden çıkmadığım zamanlar oluyor. Geçimimi İnternet'te site/program satarak karşılıyorum; bunu da yapamasam çoktan ölmüş olurdum, orası kesin. Lütfen elinizi vicdanınıza koyun ve uğradığım mezalimi bir tasarlayın. Bu site kendimi ifade etmem için sahip olduğum tek olanak o yüzden lütfen yanlış anlamayın. Ben sadece çalınan itibarımı geri istiyorum!

"Gafil, hür, namuslu, inanmış kadınlara iftira edenler dünyada da, ahirette de lanetlenmişlerdir; onlara büyük bir azap da vardır."
"Bir gün onların dilleri, elleri, ayakları kendilerine karşı tanıklık edecektir."
"O gün Allah onlara cezalarını hakkıyla verecektir; o zaman anlıyacaklar ki, Allah, apaçık haktır."
En-Nur Suresi, 23-25

"Sen, kötülüğü güzellikle sav, Biz onların neler dediğini daha iyi biliriz."
El-Müminun Suresi, 98

[YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYINIZ http://www.gorkemates.org]
Sitemizde ayrıca YouTube videomuzu da bulabilirsiniz.


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır... Taraf olunması gerekiyor isede "MÜSLÜMAN ANADOLU İNSANININ " tarafında yer alan HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR..

Sayfalarımızda yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.

"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.