yeni şiirim-Gelmeyen SEVGİLİ

yeni şiirim-Gelmeyen SEVGİLİ

Gelmeyen Sevgili

Sırra kadem bastın, öyle üzgünüm
Öyle huzursuzum,dünden ölgünüm
Üstüne gelinmez halde her günüm
Gelmeyen sevgili nerdesin şimdi
Söyle başına bir haller mi geldi

Tuz bastım sineme kalmadı tadım
Acınla inleyip durdu feryadım
Gönül aklına hiç gelmez mi adım
Gelmeyen sevgili nerdesin şimdi
Sevgimin içine yükledin derdi

Bu nasıl iş Yarab dönmeyi bilmez
Yollar mı yönler mi değişti gelmez
O gün bu gündür hiç yüzüm de gülmez
Gelmeyen sevgili nerdesin şimdi'
Büsbütün kederler kalbime indi

Görünmez güneşe bir yer mi buldun
Zindana kapanık mahkum mu oldun
Bir köhne kenarda ıssız mı kaldın
Gelmeyen sevgili nerdesin şimdi
Söylesen gönlüne gelmez mi kendi

Canlıdan cansıza geçmedi hükmüm
Karıncadan kuşa içimi döktüm
Nasıl dayanır bu can iki büklüm
Gelmeyen sevgili nerdesin şimdi
Hoyrat gidişine kimler yol verdi

Serhatlarda nöbet tutana sordum
Her gün nöbetlere sanki ben durdum
Ümitli gözlerle pusular kurdum
Gelmeyen sevgili nerdesin şimdi
Seni benden alan sitemin neydi

Otantik sevdamda yalan mı gördün
Desem de, aşkımla aşkla yürürdün
Benim yüreğimde sen bir ömürdün
Gelmeyen sevgili nerdesin şimdi
Ayrılan hangi kul murada erdi

ENGİN NAMLI 03:09 13.10.2007

ayrıca bu şiir aşağıdaki linke SLAYT olarak verilmiştir.

http://www.youtube.com/watch?v=P7gT5RS0UxU


www.antoloji.com/engin_namli

eleştiri&mesaj:

enginnamli@hotmail.com




Windows Live Messenger'ın için ÜCRETSİZ 30 ifadeyi indir! Buraya tıkla!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır... Taraf olunması gerekiyor isede "MÜSLÜMAN ANADOLU İNSANININ " tarafında yer alan HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR..

Sayfalarımızda yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.

"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.