T a r a f s ı z D e ğ i l i z

Herkes hak ettiğini mi çekiyor?!..

Irak'ın ABD tarafından işgal edildiğinin ilk yılları idi.Gönül dünyası aydınlık,arif diyebileceğim bir dostla karşılaşmıştık yolda.Bir çay ocağına oturup şöyle bir sohbet yapalım dedik.Müslümanız ya gündem malum : " Bu Irak'ın hali ne olacak ? " diye sormuştum. Öyle ya çok insan ölüyordu.Aldığım cevap şu idi : " Kardeşim ölmesi gerekenler ölüyorlar. " Peki güzel de suçsuz insanların hali perişanı, kurunun yanında yaş da yanıyor üstad...Onlar da cennet ile ödüllendirilecekler.
Aradan bir yıl geçti bir başka gönül dostuna rastladım yolda. Mahmut ağabey nasılsın? Nasıl olacağım yahu çalıştığım dershane 2 milyarımın üstüne yettı.Alamıyor musun Mahmut ağabey?Yok vermiyorlar.Mahmut ağabey de süper bir matematikçi üstelik.Garibimin öylesine ağırına gitmiş ki anjüyo filan olmuş,kalp krizi geçirmiş.Ağabey bu kadar üzülmene değer miydi peki,Allah'a havale etseydin.Allahsız birileri yapsaydı buna pek üzülmezdim de adamlar müslüman geçiniyorlar.Sordum kim peki bu adam ya da adamlar.Anlattı uzun uzun ayak üstü.Adam dershaneden ayrılıp çok büyük bir holding kurmuş,bir de marketler zinciri...Yapma ya şu meşhur Haşim mi dedim? Acı acı güldü he ya o dedi.
Haşim'in kurduğu holding hakkında çok acı hatıraları olanları dinlemiştim ve biliyordum ; çok sevdiğim bir aile dostumuzun eşinin kızkardeşi de emekliye ayrılınca emekli ikramiyesini yatırmıştı bu holdinge.Kapılarını çok aşındırmıştı parasını alabilmek için , aile içi huzursuzluk kocasının kendisini boşaması ile sonuçlanınca evinin bodrumundaki su borusuna kendisini asmıştı zavallı kadın.Daha bilmediğimiz nice acı hikayeler vardı elbet.
Yine bir başka anekdot.Allah dostu zannettim abi ne bileyim vermeyeceğini .Adam Ramazanın dışında da hep nafile oruçlu oluyor ve abdestsiz basmıyor toprağa,inandım 1000 dolar borç verdim.Adam 3 senedir kayıp...Vah vah...
En sonda Deşifre programında bir sahtekar şeyh bozuntusu çıkıyor ve kadınları acayip müslüman yapıyor...
Hani bunları ateist olanlar yapsa,tamam normaldir yapabilir diyeceğim ; lakin gel gör ki müslüman cenahtan.Eyvah ki ne eyvah.
Çay ocağındaki sohbette gönül dostu ne demişti : " IRAK'TA ÖLMESİ GEREKENLER ÖLÜYOR.ALLAH KORUMASI GEREKENLERİ KORUR YA DA ŞEHİT OLURLAR " demişti de mantığını pek kabullenmek istememiştim.Yoksa biz de birşeyleri hak mı ediyoruz ne dersiniz?

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR..

Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.