T a r a f s ı z D e ğ i l i z

İŞTE BİR BAHAR DAHA GELDİ GEÇTİ ÖMRÜMDEN


İşte bir bahar daha geldi geçti Ömrümden bir ömür daha gitti Yarım kalan bir düş misali Kolları, kanadı kırık geldim Ya Rabbi... Bükük boynumla, kırık kalemimle Boğulduğum gözyaşımla geldim. Geldim huzuruna tüm mahcubiyetimle Viran olan dünyamla geldim. Yüreğim bin parça geldim Rabbim Sevda yolculuğunda yaralandım da geldim Senden başka sevgiler yalanmış Rabbim Sevilmeye layık olana geldim. Sana yöneldim, Sana güvendim Ve Sana iltica ettim Kurtar beni nefsimin karanlıklarından Riyakar aşklardan, tuzaklardan, oyunlardan Ey her şeye gücü yeten Ey yeri göğü kucaklayan Ey gönülleri aydınlatan Tevbe ederek geldim huzuruna Suçlarımı itiraf edeceğim sadece Sana. Ya Rabbelulalemin Ya Erhamerrahimin Ya Ekramelekramin Günahlarımdan, isyanlarımdan iltica ediyorum Senden huzur , huşu istiyorum.. Bıktım bencilliklerden.. Canıma can kattığını zannettiğim sahte sevgilerden Usandım..geldim huzuruna Rabbim Gözyaşlarımla Tüm varlığımla her şeyimle sana geldim Yüreğimdeki yangınlarla Aşkla, şevkle geldim Sana teslim oldum Rabbim Bırakma beni bırakma Keşkeli avuçlarım geri çevirme Sen benim Rabbimsin Aç kapılarını Sabır yağdır üzerime Günahlarım seller gibi olsa da Geniş rahmetine sığındım Keremine baktım umutlandım Beni kendi başıma bırakma Yarabbi.. Ey merhametlilerin Merhametlisi Ey çaresizlerin çaresi Ey sadıkların dostu Her şeyi bilensin Her şeye şahitsin Ey alemlerin sahibi Ey duaları geri çevirmeyen Bana güç ver,kuvvet ver Senden uzaklaştıran nefsime esir etme Cesaret yanında insaf,zorlukta sabır ver Sen Rahmansın, Rahimsin Bırakma beni bırakma Allahım geldim işte huzuruna El Gaffarsın, el Vehhabsın Er Rezzaksın, el Fettahsın, Sadece sana yöneldim Rabbim Sadece sana.. Gece yarısında dualarım sana Niyetimi kabul eyle Dilimde isminle açtım ellerimi Geri çevirme.. Rabbim Sabredendim, sevmeyi çok bilendim Çileydim ben, sevdaydım ben Yaratılanı sevdim Yaratandan ötürü İçtenliğimle vefa oldum Çiçek çiçek samimiyet koktum Tebessümü sadaka bildim İncittiler beni...biçare düştüm Haksızlığa ugradım itildim Atıldım, yıkıldım, satıldım.. Dünya beni aldattı El açıp divanına geldim Rabbim. Lal oldum anlatamadım, söyleyemedim Çetrefilli taş kalpler anlayamadı beni Ben de geldim işte utanarak kapına "ümitvar olunuz"ilahi emrine güvenerek Titreyen yüreğimle geldim... Ey suçları affeden Allahım Saatlerce huzurunda diz çöksem Affeder misin Allahım? Dipsiz kuyulardan çıkartır mısın Tek güvencem sensin Tek şahidim sensin Alır mısın beni karanlık gecelerden Gönül heybemde gözyaşımla gelsem Kabul eder misin beni Allahım? "Rabbim şer fesatçılar güruhuna karşı bana yardım et"(ankebut-30) "Rabbim beni zalimlar güruhundan kurtar"(kasas-21) Sen Rahmansın, sen Rahimsin.. Sana yöneldim , sana tevekkül ettim El açıp divanına geldim.. "yarılan karanlıktan çıkan sabahın Rabbine sığınırım.Yarattıklarının şerinden çöktüğü zaman karanlığın şerrinden...düğümlere üfleyip tüküren üfüürkçülerin şerrinden.kıskanıdğı zaman hasetçinin şerrinden"(felak suresi) Ey allahım! Dualarımı kabul eyle Yalancılara, fesatçılara, oynanan oyunlara İzin verme Allahım.. Şer insanlara beni ezdirme.... Ey duaları geri çevirmeyen... Nurun ışığıyla aydınlandır Rahmetinle kapla Beni bana bırakma Allahım Düşe kalka kalmadı dermanım Artık dünya sürgünümü uzatma Al beni huzuruna yüzüm olmasada Kalmadı sabrım Vuslat istiyorum Rabbim Al beni yanına Beni bırakma Al beni yanına Al rabbim Al beni yanına Al.. Affet Rabbim, affet Rabbim, affet Rabbim.. A F F E T..


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR..

Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.