Okuyunuz-Okutunuz!-Yilin maili(dekont mailde ekli)

Aşağıdaki dekonta lütfen ÖNCELİKLE bakınız!!!
Bu ödemeyi yapanın kim olduğunu-ödemenin hangi tarihte yapıldığına ve ödeme miktarına lütfen bakınız!
Ve mailin resimden alttaki kısmını lütfen okuyunuz!!!
Netten para kazanmak konusunda hepimiz onlarca yalan-yanlış mail alıyoruz;biliyorum.Ama bu defa lütfen okumaya zahmet edin ve siz de deneyin!!!

img176/136/dekontio9.jpg



Evet arkadaşlar belki inanmak istemiyorsunuz fakat bu gerçek bir dekonttur ve İşBankası'nın web sitesinden kendi hesabımdan sizin için buraya getirdim!
9 Mayısta aldığım bu ödeme aslında internetten para kazanmanın gerçek olduğunu kanıtlayan bir belgeden başka bir şey değildir…Lütfen siz de yapabileceğinize inanın!Hiç de zor değil ve sizden farkı olan biri değilim…Ne saatlerce bilgisayar başında oturuyorum ne de ekstra bir emek veya vakit harcıyorum!
Yaptığım sadece az önce dekontta ödeme yapan SÜPERTEKLİF isimli siteye 3 ay önce üye oldum.Daha sonra inanmadım elbette sadece denemek istedim…Çünkü siteye üye olmak da puan kazanmak da tamamen ücretsizdi.Bu bir arkadaşımın tavsiyesiydi bana…Daha sonra inceleyince hoşuma gitti ve ben de siteye girdim üye linkimi kopyaladım ve 10 tane yakın çevremden arkadaşımıiç Hhhıashdık
referansımla siteye aynen benim üye olduğum şekilde üye yaptım ve onlardan mail adreslerine günde en fazla 3 tane gelen süperteklif reklam maillerine tıklamalarını rica ettim.Beni kırmadılar ve 3 ay boyunca reklamlara tıkladılar ben de tıkladım elbette ve sonuç bu…
Buradan anlaşılması lazım ki siz de kazanabilirsiniz.Siteye ben kredi kartı numarası vermedim yani siz de vermeyeceksiniz.Yapmanız gereken Hesabınızda 100 ytl olunca siteye bankamatik numarası veriyosunuz ve siteden ödemenizi az önce dekontta gördüğünüz şekilde alıyorsunuz!!!
Tamamen bedava olan sistemi siz neden denemeyesiniz!Ve siz neden kazanamayasınız!
Belki anlattıklarıma inanmayacaksınız faka yemin ederim ki başımdan geçen ve aynen olduğu şekliyle anlattım bu başımdan geçen olayı…
İnanmak istemezseniz sizi hiçbir şey inandıramaz fakat bu defa deneyin….
Siz de süpertekliften kazanmak isterseniz buraya tıklayarak üye olun…
Ve sakın üye olduktan sonra mail adresinize gelen(genelde önemsiz kutusuna gelen)aktivasyon mailine tıklayarak şifrenizi oluşturmayı unutmayın…
Bu konuda ve daha fazlasını öğrenmek için bu mail adresi size yardım edecektir…Ekleyin veya mail gönderin…(Bu mail adresi kişinin izniyle eklenmiştir ve bana ait bir mail adresi değildir…)
murat_yur@hotmail.com
Size yalan söylemediğime yemin ederim-Bol kazançlar-Bu maili okuyan herkese çok teşekkür ederim….

img261/2091/88098842ti1.gifimg129/8594/uyegd7.jpgimg261/2091/88098842ti1.gif


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR..

Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.