İmzamı Atarım: Laik değil, Müslümanım Elhamdülillah!!

Öğretmen oldum, Bir imza attım,bu arabça dediler.. Arap harfleriyle ama soldan sağa Laikçe,pardon latince (sağdan sola değil dikkat edin) yani Arabça gibi değil, ama toprağı bol olsun, ateşine odun taşırdı, bu imza laikliğe aykırı, milli eğitimin temel amaçlarına, Atatürk'ün cumhuriyetinde milli egitim de atamazsın diye karşı çıktı bir bayan öğretmen...

Ben imzamı attım. Hala atıyorum tam 15 yıldır atarım. Ne laiklik yıkıldı. Ne Atatürk'ün heykelleri...

İmzam benim karekterimdir. Beni karektersizleştiremediler ya hayıflanıyorlardır. İmzama karşı çıkanlar karekterime de karşılar... İnancıma da... Dinime de...

Ama ben de bu faşist laik cumhuriyette doğdum. Ve bu faşist laik düzenin okullarında okudum. Faşist Laik düzen okullarında 13 yıl arapça ders gördüm.

Bunlar Arapçaya niye düşman,niye Araba düşman diye hep sordum kendime....

Ben dinimi, inancımı ve de peygamberimi hep sevdim. Arabçayı da sevdim. İslam'a - Arabçaya karşı olanları, laikliğe aykırıymış edebiyatı yapanları hiç ama hiç sevmedim. Ben dinimi ve dinimin mukaddesatını taaşıyan merkebini bile severim. Çöllerdeki kumları bile kıskanırım, çünkü onlar peygamberi görmüşlerdir. Onların üzerine Allahın Elçisi basmıştır. Ben hiç laik olmadım, olmayacam da.. Hep müslüman ve hep şeriatçı... (İslam Hukukundan yana) ve öyleyim de... Hiç İslam'a sövmedim, ben de müslümanım diye diye...

İktidar olanlar, İslam'a küfredenler, bu rejimin kurucuları sabetaist dönme(!)ler ve onların dümen suyundakilerdir. Milletim İslam'la yüceldi ve yine İslam'la yücelecektir. Bu milletin ayağının bağı bağnaz laikçilerdir. Laikliği, doğuşunu ve şartlarını ayrı müteala etmek gerekir. Bize ve köklerimize ait olmayan bir hastalığın ortaya çıkardığı çözüm(!) olabilir... Ama biz, hiç onların hastalığına yakalanmadık ki...

İslam'a küfretmenin(saygısız ifadelerle saldırmanın), müslümanların önünü biçmenin adının laiklik olduğu bir ülkede, sevgileri konuşamazsınız. Laikliğin faşizanca uygulandığı bir ülkede müslümanların başında, demoklesin kılıcı gibi tutulması boşuna değil... İslamla Türk Milletinin yeniden dirilişini önlemek amacındalar. Yeniden lider olmasından korkuyorlar. Laikliği koruma ve kollama görevini üstlenenlerin asıl vazifesi sistemi İslam'ın dünyada hakimiyetine giden yolunu tıkamaktır.

Emperyalizme İslam'sız karşı duramazsınız. İslam'sız karşı söylemlerin hepsi yine emperyalizmin sloganları ve parçalarıdır. İslam'sız bırakılan bu millet emperyalistlerin kölesi durumuna getirilmiştir. Laikçi faşistler de sömürge kırbaşçıbaşıları gibidirler. İslam'a nefes aldırma ve başını dik tutma hakkı vermek istememektedirler. Batı ve değerlerini savunanların da Söz konusu İslam olunca ön yargılarını görüyoruz. Bizim laikçilerin bakışı ile İslam düşmanı batının gizli gündemleri örtüşmektedir.

Tarihte olanların ileri sürülmesi işin paspaye dayanaklarıdır. Yalan söyleyen tarihimizin söylemedikleri doğruların örttüğü gerçekleri görmezden gelemezsiniz. İmzamı İslam olarak atıyorum. Nefesimi Allah diyerek alıyorum.

Laikliği sevmiyorum, istemiyorum. Bana insanca ve müslümanca yaşama hakkını çok görüp, her vesile ile (rahmetli)annemin örtüsünü sistemi değiştirici görenleri de lanetliyorum. Anneme tarlada çalış ama okuma diyen zihniyetin ilkelliğini bütün dünyayla birlikte görüyorum.

İlayı kelimetullah davasına gönlü varmadan ölen cahiliye ölümüyle ölür. Peygamberimiz @ bunu böyle diyorken bizim müslümanlar olarak sessiz kalmamız söz konusu olamaz. İki kızın bir programda söylediklerine Fadime Şahin benzetmesi yapanların çoğu F. Şahin karekterli müslüman tipleridir. Emperyalizmin beslediği İslam tipinin tesisdarlarıdır. İslamsız İslam projelerinin, hristiyanlık gibi bir İslam projelerinin çalışmalarının parçalarından incilerdir.

Türk olunmaz, Allah yolunda olmak ve bu uğurda öldürülmek isteği duyulmadan, diyen Şair ve yazar İsmet Özel Beyi tebrik ve teşekkür ediyorum. Şair ve yazarların yazdıklarını anlayanların çoğalmasını diliyorum.

İmzamı atıyorum: Ben Müslümanım ve laik değilim. Laikliğe de karşıyım. Hoşgörüsüz bir laikliğe karşı olmayan hoşgörüsüzleri de kınıyorum. Sömürgeci laik anlayışından dolayı da, düzenden de tiskiniyorum. Tıpkı Cezayir'de ki, fransız sömürgecilerinden tiskindiğim gibi...

Selam ve dualarımla...
http://gencmusalli.com/wordpress/archives/504

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.