KUVEYTLİ POPSTAR DİRENİŞÇİ OLDU !


Rai Gazetesi'nde yayınlanan habere göre Kuveytli emekli bir “popstar”, işgalci güçlerle savaşmak üzere El Kaide ve Taliban saflarına katılmak için Körfez Emirliği’nden ayrıldı.


Körfez’in en ünlü “popstar”larından olan Hüseyin el-Ahmed Cumartesi günü Kuveyt’in günlük El Rai gazetesine yaptığı açıklamada “İslam’ı desteklemek ve El Kaide saflarındaki Müslüman kardeşleriyle omuz omuza savaşmak için” El Kaide’ye katılmaya karar verdiğini duyurdu. Daha önce El Rai TV’ye yaptığı açıklamada şarkıcılığı bırakma kararının sebebini “Kendisini bu dünyadan ahirete taşıyan bir ölüm yolculuğu yaptığını gördüğü bir rüya” olarak açıklayan popstar, “Ben başka kimsenin görmediğini düşündüğüm korku ve dehşet verici şeyleri gördüm. Uyandığım zaman beni hala yaşatıyor olan Allah’a şükrediyorum ve bana ikinci bir şans verdiği için O’na minnettarım.” demişti. Hüseyin el-Ahmed sözlerini şöyle tamamladı: “Son olarak, aileme ve arkadaşlarıma sanatçıların (şarkıcıların) karanlık dünyasından çekildiğimi beyan ederim. Bundan sonra benim işim şarkıcılara ve onların günahkar dünyalarına karşı savaşmak olacaktır.”


Gazetedeki habere göre, emekli şarkıcının El Kaide ile bağlantılı web sitelerinde yayınlanacak bir video için çok yakında Afganistan’da yeni askeri kıyafetleriyle kamera karşısına geçmesi bekleniyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.