T a r a f s ı z D e ğ i l i z

Üniversite harçları yüzde 7 zamlandı

Üniversite harçları yüzde 7 zamlandı
Üniversite öğrencileri arasında 'harç' olarak adlandırılan katkı payları, 2008-2009 akademik yılı için yüzde 7-8 arasında değişen miktarlarda artırıldı. Fakültelere göre katkı payı miktarlarına ilişkin Bakanlar Kurulu kararı, Resmî Gazete'nin dünkü sayısında yayımlanarak yürürlüğe girdi.

Örgün öğretimde en fazla katkı payını tıp fakültesi öğrencileri, en düşük katkı payını Açıköğretim Fakültesi öğrencileri ödüyor. Katkı payı miktarları örgün öğretimde 66 YTL ile 547 YTL arasında değişiyor. Lisans programlarının 2008-2009 akademik yılı katkı payı miktarları şöyle: Tıp fakülteleri 547 YTL, diş hekimliği ve eczacılık fakülteleri 457 YTL, veteriner fakülteleri 357 YTL, mühendislik, mimarlık, inşaat, makine, maden, elektrik-elektronik, kimya, metalürji, mühendislik ve teknik, uçak ve uzay bilimleri, ziraat ve orman fakülteleri 358 YTL, fen, fen-edebiyat, dil ve tarih-coğrafya, ilahiyat, eğitim, meslekî eğitim, sağlık eğitim, ticaret turizm eğitimi, meslekî yaygın eğitim, eğitim bilimleri, edebiyat, iletişim bilimleri ve iletişim fakülteleri 263 YTL, hukuk, iktisat, işletme, iktisadi ve idari bilimler 290 YTL, Açıköğretim Fakültesi 66 YTL.

ZAMAN


--
EMRE URFALI
GelişimAkademi



--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."

Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.