T a r a f s ı z D e ğ i l i z

[geceninmavisi] engelliye_iS_yok

İyi niyetli ve çalışkan elemanına böyle bir haksızlık yapan bir hastane müşterilerine (hastalarına) kim bilir neler yapmaz. Samsunlu haksever insanlar da Büyük Anadolu Hastanesine gitmeyerek onları protesto eder, olur biter. Siz de üzülmeyin. Rezzak cc bir kapıyı kapatır, başka bir kapı açar. Saygılar, sevgiler.


21 Ekim 2008 Salı 13:26 tarihinde salih arıkan <slh.arikan@gmail.com> yazdı:
msn yurekseferi76@hotmail.com skp saliharikan2 cep 05435436563 cep 05065149693
----- Original Message -----
From: ahmet
Sent: Monday, October 20, 2008 3:47 PM
Subject: [korler:17829] engelliye_iS_yok


öncelikle merhabalar
yaşamakta olduğum bir durumu tüm detayıyla sizlerle paylaşma gereği duydum.
16 eylül tarihinde samsun büyükanadolu hastahanesinde işe başladım.
oraya santral görevlisi olarak alınmıştım.
birkaç günlük denemeden sonra konsolu kullandığım anlaşılınca asıl görev yapacağım şubeye geçtim.
burada bir günlük bir süre zarfından sonra alınan kararla ameliyathaneye verildim.
orada da benzer sistemin olduğu ve oradaki telefona bakacağım söylendi.
ancak orada 3 adet ayrı ayrı kişilere ait telsizler vardı.
aradan bir iki haftalık süre geçti ve ben durumu bildirmek için yetkili müdüre ile görüştüm. ameliyathanede bu şekil bir düzeneğin olmadığı dolayısıyla yapacak birşeyimin olmadığını bu şekilde de rahatsız olduğumu izah ettim.
bana söylediği söz santralin küçük olduğu bir süre daha ameliyathanede kalacağım ve rahat oomam gerektiği
gibi sözler. bu görüşmelerimizden bir süre sonra yani yaklaşık olarak 1 ay sonra ortaklaşa almış oldukları bir kararla benden yeterli verimi alamadıklarını gerekçe göstererek işten çıkarıyorlar. bunu bana aynı gün söyleyip ve aynı gün içerisinde işlemleri yapmamı istediler. ben ise buna pek yakın olmadım ve hiçbir imza atmama kararı aldım.
benim hastahane müdürüne yönelttiğim ve cevabını alamadığım bir soru oldu. madem çıkaracaktınız, verim alamayacağınızı anladınız neden ameliyathaneye verdiniz dediğimde bu soruyu yanıtlamak istemediğini söyledi.
buradan benim çıkardığım sonuç santralde pek fazla denemedikleri için kısa sürede de denemenin müümkün olamayacağını anladığı için olsa gerek.
aslında geçerli bir gerekçe üzerinde de durmuyorlar hangi yetkili ile görüşsem farklı gerekçe sunuyor.
böyle bir durum karşısında yapabileceklerimizi sizlerle paylaşmak istedim.
bunu birkez daha anlıyoruzki hiçbir özel kurumda ağır nitelikte bir engelliye şans yok.
ahmet uçarlı




--
PRIMUM NON NOCERE
http://ismetsoner.spaces.live.com
http://groups.google.com.tr/group/bursaforum
(Kızgınlıkla karar almayın, mutluluktan uçtuğunuzda söz vermeyin. İkisi de sarhoşluk ânıdır, akıl başta değildir)

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...
Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."

*Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------....
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" Haber Bilgi Paylaşım grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.