T a r a f s ı z D e ğ i l i z

(anadoluhaber) Gorkem Ates'in Gunlugu - 11 Mart 2005

11 Mart 2005, Cuma

Bir insan karsilastigi boyle zor bir durumdan nasil kurtulur? Ne yaparda ikna olur cevredeki insanlar? Nasil hata yapildigini, haksizlik ettiklerini kabul ederler? Yoksa sonsuza kadar suphe ile mi yaklasirlar? Peki bu dogru bir yaklasim olur mu? Yani asli astari olmayan bir konuda arastirmadan, cevap hakki vermeden suclamak dogru mu? Elbette degil...

Tanidigim pek cok kisi, akraba, arkadas, komsularim ve hatta medya gercegi biliyor. Hepsi -medya dahil- bana hakli oldugum soylendi ama bazilarinin akillarinda suphe kaldigini hissediyorum. Benim elimden geleni yaptigima ve yapacagima supheniz olmasin. Ne var ki, sokakta her soz soyleyene de cevap vermem de beklenmemeli. Bu son derece haksiz, asagilayici bir tutum olurdu. Tek tek dert anlatmanin imkani yok. Sayet medya bana bir olanak tanisa bu rezilligin biteceginden eminim.

Son olarak sunun altini cizmek istiyorum ki, hic kimsenin bana boyle davranmaya hakki yok. Hic kimsenin hic kimseye boyle davranmaya hakki yok! Ve inanin bana burada, Turkiye'de boyle haksizliklar olabiliyor. Bu ulkeyi bu hale getirenler utansin...

Bir de demisler ki "O cok zeki, her seyi planlamistir!". Bu dogru degil. Evet arkadaslarim bana oyle derlerdi ama bunun zeka ile bir ilgisi yok. Bunun haksizliga ugramis olmakla bir ilgisi var...

http://www.gorkemates.com


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...
        Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."

            *Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------....
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" Haber Bilgi Paylaşım  grubu.
 Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.