(anadoluhaber) Re: Prof. Dr. Atilla Yayla 'tarafını' seçti...

 
Doğrusu kendilerini Tebrik ederim.
A.D.Şimşek

 
02.11.2008 tarihinde ilginç haber <karakartalumut@gmail.com> yazmış:

Prof. Dr. Yayla sendikalı oldu

 

2. Olağan Genel Kongresini gerçekleştiren Öğretmen- Sen üyelerinin yoğun talebi üzerine isim değişikliği kararı aldı. Sunulan tekliflerin değerlendirildiği kongrede oy çokluğu ile Özgür Eğitim- Sen isminde anlaştılar. Özgür Eğitim- Sen Genel Başkanlığı'na yeniden Eğitimci Yusuf Tanrıverdi seçilirken sendikaya sürpriz isimlerin katılımları dikkat çekti.

YAYLA, SAMBUR VE ÖZİPEK, ÖZGÜR EĞİTİM-SEN'E ÜYE OLDU

Prof. Dr. Atilla Yayla ve Doç. Dr. Berat Bekir Özipek Özgür Eğitim- Sen'e üye olurken, sendika eğitim sekreterliğine ise Din Ve Hürriyet Araştırmaları Merkezi Direktörü Doç. Dr. Bilal Sambur,  Sendikanın genel basın ve dış ilişkiler sekreterliğine de Sivil Düşünce Platformu kurucularından insan hakları Aktivisti Ufuk Coşkun seçildi. Sunulan tekliflerin değerlendirildiği kongrede tüzük değişikliğine de gitme kararı alan sendika yeni tüzüğü ile resmen, resmi ideoloji tekelindeki eğitim anlayışa karşı olduklarını deklare etti.

"EĞİTİM SİSTEMİ MİLİTER GÖRÜŞLERDEN TEMİZLENMELİDİR"

Tanrıverdi, ise yaptığı konuşmasında Anayasa Mahkemesinin son kararlarını eleştirerek, "Yapılan yargı darbesidir" dedi. Konuşmasında, "eğitim sisteminin resmi ideolojiden arındırılması elzemdir" diyen Tanrıverdi, "Eğitim sistemi militer görüşlerden temizlenmelidir. Devlet yapacağı müfredatı halkıyla birlikte yapmalıdır. Halkının değer yargılarına saygılı olmalı ve 'çocuk ailenindir ilkesinden' hareket ederek ailenin değer yargılarını çocuğa vermelidir. Aileyi dışlayan bir okul sisteminin zorlanması insan hakkı ihlallerinin en ağırından birisidir" diye konuştu.

İrtibat:

ÖZGÜR EĞİTİM-SEN

Fevzi Paşa Mahallesi İbrahim Müteferrika sok. no:13/10 Ulus/ANKARA

Tel: 0.312.3091457 Fax: 0.312.3091458

 


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...
        Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."

            *Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------....
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" Haber Bilgi Paylaşım  grubu.
 Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.