T a r a f s ı z D e ğ i l i z

(anadoluhaber) Fwd: abidin esenyel (T.Alp Mh. Yusuf Alper Sk. No : 25 İNEGÖL/BURSA 0-224713 70 66)



Hikmet TINAZTEPE


İleti başlangıcı:

Kimden: Hikmet Tinaztepe <datagrup@gmail.com>
Tarih: 26 Aralık 2008 Cuma 16:05:17 GMT+02:00
Kime: "www.tarim.gen.tr İnternet Adresi" <info@tarim.gen.tr>, A <datagrup@gmail.com>
Konu: İlet: abidin esenyel  (T.Alp Mh. Yusuf Alper Sk. No : 25 İNEGÖL/BURSA 0-224713 70 66)

Arkadaslar bana gelen bir mail. 
Kisiyi her ne kadar tanimasamda 

ALLAH RIZASI ICIN PASS EDIYORUM

ILGILENEN BIR HAYIRSEVERR OLABILIR. 
SAYGILARIMLA

Hikmet TINAZTEPE


İleti başlangıcı:

Kimden: Serkan serkan <serkanistan@msn.com>
Tarih: 26 Aralık 2008 Cuma 15:53:04 GMT+02:00
Kime: <datagrup@gmail.com>
Konu: abidin esenyel  (T.Alp Mh. Yusuf Alper Sk. No : 25 İNEGÖL/BURSA 0-224713 70 66)

muhterem abicim yaşım 43 başıma nusibetler geldi ve kurtulamıyorum. Ufak bir işyerim vardı 4 yıl çalıştırdım işlerim rast gitmedi borca battım ve bunalıma girdim. Kendimi öldüreyim dedim onuda yapamadım. Allahtan korktum çaresizlikten inegölde ne kadar iş adamı varsa mektup yazdım derdimi anlattım. Bana allahın aşkına yardım edin dedim ama malesef hiç kimse yardım etmedi. Ben müslüman olduğum için onlarda müslüman yardım ederler diye düşündüm çünkü fakir zenginden isteyemez zengin fakire yardım etmek zorunda çünkü bu allahın emridir biz toplum ve nillet olarak çok bozulduk allahımızı unuttuk üzülerek ve utanarak söylüyorum sanki paraya mala mülke tapıyoruz. Bu dünyada herşeyin sahibi allahtır rabbim beni böyle imtihan ediyor zenginleride parası ile malı ile mülkü ile.. ama ben öbür dünyada bütün zenginlerin yakasına yapışacağım allahım bunlar bana yardım etmediler diyeceğim...

Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın. Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...
        Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."

            *Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------....
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" Haber Bilgi Paylaşım  grubu.
 Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

1 yorum:

  1. emine çoşkun tel 0 224 7159713Kasım 28, 2009

    ben emine çoşkun lise üçüncü sınıf öğrencisiyimmaddiyattan dalayı okumakta zorlanıyoruz üç kardeşiz üçümüzde okuyoruz babamızsa asğari üçretle çalışıyor bize eğitim yardımlarınızı bekliyoruz bunu özellikle iş verenlerden rica ediyorumşünki siz iş verenler kaç yıllık işçi babam halen asgari üçret alıyor ve 5 nüfüsa bakıyor üç çocuk okutuyor ilgilenenlere saygı duyarım

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.