(anadoluhaber) İki fotoğraf arasındaki fark ne?

 
İki fotoğraf arasındaki fark ne?
04 Aralık 2008 Perşembe 12:38
Ertuğrul Özkök'ün aile fotoğrafını görmüşsünüzdür. Bu kez Serdar Turgut aile fotoğrafını ortaya koydu. Bakın bakalım farkı görebilecek misiniz?
İNTERNETHABER

Hürriyet'in tepe ismi Ertuğrul Özkök'ün hafta başında ortaya koyduğu fotoğrafı görmüşsünüzdür. Özkök, albümünden çıkardığı bu fotoğraf ile ailesindeki "çarşaflı" kadınları sunmuştu...

Ertuğrul Özkök aile fotoğrafını şöyle anlatmıştı:

Ayakta duranlar, soldan birinci babam Şükrü Özkök. Yanında annem Hafize Özkök. Onun yanında amcam Mehmet Rodop.
Önde oturan "kara çarşaflı" iki kadından soldaki babaannem Fatma Rodop. Yanında, şimdi adını unuttuğum kız kardeşi. Babaannemin kucağındaki çocuk ise benim.


BU DA BENİM AİLE

Bir fotoğraf da Akşam'ın köşe yazarı Serdar Turgut'dan geldi... "Bu da benim ailem" deyip fotoğrafı ortaya koydu.

Serdar Turgut fotoğraftakileri şöyle tanıtıyor:

Ayakta soldan ikinci annemdir, sağ altta bacak bacak üstüne atmış sigarası elinde elegan kadın da babaannem.
Herkes kendi aile albümüne baktığı için ben de kendi aile albümümü inceledim. Ama ne yazık ki çarşaflı, kafası örtülü kadınlar göremedim.


Fotoğrafları incelediğinizde iki ünlü gazetecinin babaanneleri arasındaki fark ortaya çıkıyor. Özkök'ün babaannesi çarşaflıydı, Turgut'un ki ise çok modern ve havalı...

Serdar Turgut, "Bizim ailemiz de Türkiye'nin bir gerçeğidir. Bize benzeyen çok aile var Türkiye'de. Ertuğrul Özkök'ün de ailesine benzeyen aile de bol ülkede.

Ben babaannemin şehirli elegan görünümlü ve başı örtülü olmadığı için seviniyorum. Onunla övünüyorum ama bunun da derin felsefi bir anlamı yok benim için. Çarşaflı da olsa onu aynı derecede sevecektim" diyor....



Discover the new Windows Vista Learn more!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...
        Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."

            *Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------....
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" Haber Bilgi Paylaşım  grubu.
 Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.