T a r a f s ı z D e ğ i l i z

(anadoluhaber) WG: (oybirligi) Diğer Vakıflara ne oldu ?



--- Almina Türkcan <alminaturkcan@gmail.com> schrieb am Di, 10.2.2009:
Von: Almina Türkcan <alminaturkcan@gmail.com>
Betreff: (oybirligi) Diğer Vakıflara ne oldu ?
An: arena-siyaset@googlegroups.com, AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com, ataturkun-izindeyiz@googlegroups.com, ataturkunizindekiler@googlegroups.com, avrupakemalistplatform@googlegroups.com, aydinlik-gelecek-hareketi@googlegroups.com, biz-turk-milliyetcileriyiz@googlegroups.com, demokratz-biz@googlegroups.com, dnm-ler-unsubscribe@yahoogroups.com, dusunce-iklimi@googlegroups.com, gizli_tarih@googlegroups.com, haberonline@googlegroups.com, HABERVER@yahoogroups.com, kultursanatgezihakkindakapsamlitartisma@googlegroups.com, kuvva-i-milliye@googlegroups.com, liberal-izmirliler@googlegroups.com, malcolm_x@googlegroups.com, milletim@googlegroups.com, Nediryani@googlegroups.com, oncevatandergisi@googlegroups.com, ortakmekan@googlegroups.com, osmanpamukoglu@googlegroups.com, oybirligi@googlegroups.com, oykusel@googlegroups.com, sanalocak@googlegroups.com, sanalocakgrup@gmail.com, siyaset-okulu@googlegroups.com, sonromantik@googlegroups.com, tivranoz@googlegroups.com, turancatli9@googlegroups.com, turkcutavir@googlegroups.com, turkgucu@googlegroups.com, TURKIYEHABER@yahoogroups.com, uzunuzadiya@googlegroups.com, vatansizim@googlegroups.com, yurtsevenler@googlegroups.com, zemheri@googlegroups.com, eglence-vakti@googlegroups.com, islamichalal@googlegroups.com, turancatli@googlegroups.com
Datum: Dienstag, 10. Februar 2009, 23:58




Bugün haber kanallarının birisinde ''Eğitim Her engeli Aşar'' kampanyasının haberine rastladım..İlgimi çekti kulak kabarttım. Engelli vatandaşlarımız için yapılan bir kampanyadan Bakan Çubukçu'nun desteğinden  bahsediyordu.Dedimki kendi kendime aa Galiba  Engelliler vakfına destek oluyorlar..Haberin tamamını dinlemeye koyuldum.Birde neler duyayım bizim AKP liler Beyazay denilen bir derneğe işbirliği protokolü yapmıyor mu?.Yine kendin pişir kendin ye..Derneğin başkanı AKP İstanbul milletvekili Lokman Ayva.
 
İyi de bu ülkede başka hiç engelli derneği yok mu?..İnsan kendi millet vekilinin başkan olduğu derneğe yardım kampanyası mı yapar..
 
Memleketin içi tamamen boşaltılmış durumda,dokunmadıkları hiçbirşey kalmadı..İnsaf be..Bari engellilerimize engel olmayın..!!!.
 
Almina Türkcan
 
 
 
HABER
 
 Türkiye'de İlgili Bakanlıkların Desteği İle Engelliler İçin Eğitim Seferberliği Başlatılıyor... 

      Cumhurbaşkanımızın eşi Sayın Hayrünissa Gül himayesinde

 Beyazay Derneği tarafından yürütülecek olan "Eğitim Her Engeli Aşar" kampanyası ile ilgili olarak Devlet Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı ile Beyazay Derneği arasında işbirliği protokolü yapıldı.

 Protokol imza töreni 10 Şubat 2009 tarihinde Devlet Bakanı Nimet Çubukçu ve Milli Eğitim Bakanı Doç Dr. Hüseyin Çelik'in katılımları ile gerçekleştirilecek.

 

      

     Türkiye'de özürlülerin eğitimiyle ilgili ilk defa ülke genelini ve tüm özür gruplarını kapsayacak şekilde ilgili bakanlıklarında desteği ile eğitim seferberliği başlatılıyor.   

Şubat 2009

 

         Ülkemizde yaşamını engelli olarak sürdüren yaklaşık 8,5 milyon vatandaşımızın büyük bir bölümü toplumdan soyutlanmış, üretici olmaktan uzak bir hayat sürdürmektedir. Bunun en büyük nedeni engelli vatandaşlarımızda eğitimsizliğin yüksek boyutlarda olmasıdır. Nitekim 8,5 milyon engellinin 7 milyonunun eğitimsiz olduğu bilinmektedir. Bu çarpıcı gerçekten hareket eden, İstanbul Milletvekili Lokman Ayva'nın başkanlığını yaptığı Beyazay Derneği, eğitim sisteminden yararlanan engelli sayısını artırmak, toplumun her kesiminde bu konuda duyarlılık yaratmak ve engellilerin topluma etkin bireyler olarak katılımlarını desteklemek amacıyla "Eğitim Her Engeli Aşar" kampanyasını başlatıyor. Türkiye'nin "hiçbir köşesinde eğitim almayan özürlü kalmasın" ilkesiyle hazırlanan kampanya; üç yıl sürecek olup, bugüne kadar engelli vatandaşlarımız için yapılan en kapsamlı sosyal proje niteliğini taşımaktadır.

  

           Bu çerçevede "Eğitim Her Engeli Aşar" kampanyası, 10 Şubat 2009 Salı günü Devlet Bakanı Nimet Çubukçu, Milli Eğitim Bakanı Doç. Dr. Hüseyin Çelik ve İstanbul Milletvekili ve Beyazay Derneği Başkanı Lokman Ayva'nın katılımları ile Milli Eğitim Bakanlığı Başöğretmen Salonunda saat 10.00'da yapılacak imza töreni ile kamuoyuna duyurulacaktır. Törende, Türkiye'nin 3 ilinde yaşayan ve çarpıcı hikâyeleri olan özürlü öğrencilerle canlı konferans bağlantısı kurulacaktır.

  

"Eğitim Her Engeli Aşar" kampanyası işbirliği protokolü imza töreninde siz değerli gönül dostlarımızla  birlikte olmaktan mutluluk duyacağız.

--
Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.

M.Kemal Atatürk

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!






--
Milli mücadelelere şahsî hırs değil, milli ideal, milli onur sebep olmuştur.

M.Kemal Atatürk

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!




--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."
      Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...

Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com

Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.