T a r a f s ı z D e ğ i l i z

(anadoluhaber) Okula devamsız çocuklara adres takibi

Okula kayıtlı olup da devam etmeyen 60 bin dolayındaki ilköğretim öğrencisi adres takibiyle tespit edildi. 

Milli Eğitim Bakanlığı, okula hiç gitmeyen ve eğitim-öğretimlerini yarıda bırakan çocukların okula devamlarının sağlanmasına yönelik çalışmalar kapsamında, okula ''ara sıra'' gelen özürsüz devamsız öğrencileri takibe aldı.

Adresleri tek tek tespit edilen bu durumdaki çocukların sayısının 60 bin civarında olduğu bildirildi. Çocukların gelecek eğitim-öğretim yılında okula devamlarının sağlanmasına yönelik çalışma başlatıldı.

Yapılan araştırmada, okula kayıt yaptırdıkları halde devam etmeyen çocukların bir kısmının ''engelli'' oldukları gerekçesiyle gönderilmedikleri belirlendi.

Gerekçeler arasında, sağlık nedenleri, ailevi nedenler, geleneksel nedenler, erken evlilik ve nişanlanma, nüfus yaşı ile fiziki yaşın farklılığı, çocuğun çalışması gibi sorunlar yer alıyor.

İlköğretimin zorunlu olduğuna işaret eden MEB yetkilileri, gelecek eğitim-öğretim yılında çocukların tümünün okula devamlarının hedeflendiğini belirtti.


 


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."
      Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...

Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com

Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.