(anadoluhaber) WG: (oybirligi) Iki satirlik bir telgrafin yarattigi bilim adami

 
Ey basiretsiz siyasetciler,
Ey Din bezirganlari, Din Baron'lari,
Ey Mustafa Kamal Atatürk ve devrimlerine karsi cikan zavallilar;
Ey bilmemkacinci cumhuriyetciler,
Ey tatli su demokratlari...
 
Sadece okuyacaginiz bu " ani " bile, varsa icinizde utanma hissi, sizleri utandirmalidir...
Bu Cumhuriyet böylesi cagdas ve ilerici bir beyin ve arkadaslari tarafindan kuruldu ve sonsuza dek yasayacaktir..Salyalarinizi akitarak, sahte belgelerle ülkenin huzurunu bozarak, hayali Ergenekonlar yaratarak, bu kaleyi yikamayacaksiniz..
 

--- Dogan Nuri KONAK <dogankonak@hotmail.com> schrieb am Sa, 4.7.2009:

Von: Dogan Nuri KONAK <dogankonak@hotmail.com>
Betreff: (oybirligi) Iki satirlik bir telgrafin yarattigi bilim adami
An:
Datum: Samstag, 4. Juli 2009, 20:57

 

Mustafa filminde göremedigimiz,

ama filmde genis yer tutan içki sofrasinin yerine

yeni nesillerin bilmesi gereken bir hikaye...

 


Iki satirlik bir telgrafin yarattigi bilim adami

Ord.Prof.Dr. Sadi Irmak''in anisi:
"Istanbul Üniversitesi''nde ögrenci oldugum siralar, okul duvarinda bir ilan gördüm:
"Avrupa'ya talebe yollanacaktir."

Allah Allah,
dedim! Ülke yikik dökük, her yer virane, Lozan yeni imzalanmis
bu durumda Avrupa''ya talebe... Lüks gibi gelen bir sey....
Ama bir sansimi denemek istedim. 150 kisi içinden 11 kisi seçilmisiz.
Benim ismimin yanina Atatürk,
"Berlin Üniversitesi''ne gitsin." diye yazmis.
Vakit geldi, Sirkeci Gari''ndayim; ama kafam çok karisik. Gitsem mi,kalsam mi?

Beni orada unuturlar mi? Para yollarlar mi? Tam gitmemeye karar verdigim, geri döndügüm sirada

bir posta müvezzi ismimi çagirdi.
"Mahmut Sadi! Mahmut Sadi! Bir telgrafin var."

"Benim"
dedim.
Telgrafi açtim, aynen sunlar yaziyordu:
"Sizleri bir kivilcim olarak yolluyorum, alevler olarak geri dönmelisiniz."

Imza
Mustafa Kemal



Okuyunca düsündüklerimden olaganüstü utandim.

"Simdi gel de gitme,git de çalisma, dön de bu ülke için canini verme" dedim.
"Düsünün 1923''te o kadar isinin arasinda

11 ögrencinin nerde, ne zaman, ne hissettigini sezebilen,

ona göre telgraf çeken bir liderin önderliginde bu ülke için can verilmez mi?"
Çok basarili oldum. Ülkeme alev olarak döndüm.

Önce Istanbul Üniversitesi Genel ve Beseri Fizyoloji Enstitüsü''nü kurdum.

Kürsü baskani oldum.Daha sonra ülkemin basbakanligini yaptim.

Ben kim miyim?
Ben sadece iki satirlik bir telgrafin yarattigi bilim adami

Ord.. Prof. Dr. Sadi Irmak''im."



Windows Live™ ile e-posta kutunuzdaki işlevlerin çok ötesine geçin. Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.

Windows Live™ ile e-posta kutunuzdaki işlevlerin çok ötesine geçin. Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."
      Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...

Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com

Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.