Laikliği bâtıl bir din haline getirdiler. Çoğunluğu oluşturan Müslümanların din, inanç, fikir hürriyetini, demokrasiyi, laikliği bahane ederek çiğnediler. Onların çarpık laiklik anlayışı ve diretmesi evrensel insan haklarına ve hürriyetlerine aykırıdır.
* Laikliği, egemen azınlık vesayet rejimini ayakta tutmak için kullandılar.
* Onlarınki laiklik değil, laikçiliktir, laikçilik holiganlığıdır.
* Laiklik evrensel bir değer değildir.
*Dünyanın en demokrat ülkesi olan, evrensel insan haklarına saygılı ve bağlı bulunan İngiltere’de laiklik yoktur, din ve devlet birliği ve işbirliği vardır.
* Hiçbir rejimin, Müslüman çoğunluğun dinî eğitim verme haklarını çiğnemeye salahiyeti yoktur.
* Laik Fransada devletin desteklediği bağımsız Katolik liseleri ve papaz seminerleri bulunmaktadır.
* Laik Fransada Müslümanların da kendi İslam mektepleri bulunmaktadır.
* İngilterede şu anda 85 Şeriat mahkemesi faaliyet göstermektedir.
* İnsan haklarına saygılı demokrat bir rejim, Müslümanların kıyafetlerine, serpuşlarına karışamaz.
* Japon devleti, Japonların kimonosuna karışmıyor.
* Devlet Müslümanların yazılarına, lisanlarına, alfabelerine karışamaz.
* Şapka yüzünden masum vatandaşların idam edilmesi, mahkemelerde süründürülmesi, zindanlarda çürütülmesi zulümdür, cinayettir, terördür.
* Devlet Müslümanların medreselerine, tekkelerine karışamaz.
* Türk Ceza Kanununun 163’cü maddesi ile yıllar boyunca büyük zulüm, baskı terör yapılmıştır.
* Siyasî rejim veya düzenin ülkenin hâkim dinine cephe alması, onunla savaşması zulümdür, devlete ülkeye halka büyük zarar vermiştir.
* Japonya’da din devlet kavgası olmadı ve Japonya çok ilerledi.
* Din ve devlet iki büyük temel kurum ve değerdir. Barış içinde işbirliği yapmalarından, büyük güç oluşur.
* Hiçbir medenî devletin resmî ideolojisi, kendi özel ...izmi yoktur.
* Resmî ideoloji özelleştirilmelidir. İnanan inansın, inanmayan inanmasın; resmî ideolojiye inanacaksın, onu benimseyeceksin diye baskı ve dayatma yapılmasın.
* Hiçbir medenî ve demokrat ülkede şahıs kültü yoktur ve heykellere perestiş edilmez.
* Yirmi birinci yüzyılda demokrasi ile Sezarizm bağdaşmaz ve uyuşmaz.
* Cumhuriyet bir erdemler rejimidir. Erdem yoksa Cumhuriyet ism ve resmolarak vardır ancak.
* Temel insan haklarının, adaletin olmadığı yerde Cumhuriyet de yoktur.
* Egemen azınlığın çoğunluktan daha eşit olduğu bir ülkede gerçek eşitlik yoktur.
* Türkiye Müslümanları din ve vicdan konusunda en az, İngiliz Müslümanları kadar hür olmalıdır.
* Ayasofya’nın camilikten çıkartılıp müze yapılması Türkiye’nin lehine değil, çok aleyhine olmuştur.
* Bin yıllık yazımızın yasaklanması, onun yerine Latin yazısının getirilmesi, büyük bir kültür kopukluğuna ve ârızasına yol açmış, onulmaz sosyal yaralar meydana getirmiştir.
* Japonlar millî yazılarını değiştirmiş olsalardı, böyle ilerleyip yükselemezlerdi.
* Türkiye’nin yüzde üçünü oluşturan Kriptoların egemen azınlık vesayet rejimi ülkemizi, devletimizi geri bırakmıştır.
* Japonya tarihinde, kimono yüzünden asılan bir Japon vak’ası bulamazsınız.
* İngilterede Cromwell, Fransada Napolyon kültü dayatması yoktur. Seven sever, sevmeyen sevmez.
* Hilafetin kaldırılması İslam âleminin belini kırmıştır.
* Ayasofya konusunda serbest ve hür bir halkoylaması yapılmış olsaydı, Türkiye Müslümanları ulu mabedin müze yapılmasına asla izin vermezlerdi.
* İsviçre Medenî Kanununun tercüme edilip uygulamaya konması büyük bir ayıptır. Türkiye’de millî bir Medenî Kanun yapacak hukukçu mu yoktu?
* Kanunsuz idam hükümleri veren, sanıkların avukat tutamadığı ve Yargıtaya müracaat hakkının bulunmadığı İstiklal Mahkemeleri yüz karasıdır.
* Ezan-ı Muhammedî’nin yasaklanması büyük bir zulümdür.
* Gerçek Ezan okuyanların tutuklanmaları, işkenceye maruz kalmaları, ağır hapis cezaları almaları da büyük bir zulümdür.
* Hitler bir diktatördü ama hiç olmazsa Almanya’yı dünyanın birinci güçlü sanayi ve teknik devleti haline getirmişti.
* Can alıcı soru şudur: Türkiye niçin Ortadoğunun Japonyası olamadı?
* Emperyalist sömürgeci devletlerin Türkiye hakkındaki gizli protokolleri nelerdir?
* 1920’lerin başlarında özel bir yatla Karadeniz Tuna yoluyla kaçırılan 22 ton Osmanlı altını bilahare hangi aileye peşkeş çekilmiştir? (Esther Benbassa’nın kitabında bu altınlardan bahs edilmektedir.)
* Çocukluğunda, Şema Yisrail duasını okumadan önce uyumayan ünlü kişi kimdir?
* Türkiyenin güçlü bir otomotiv, uçak, gemi inşa, elektronik sanayii niçin yoktur? Bunu kimler engellemiş ve kösteklemiştir.
* Japonya ilimlerde fenlerde bir yığın Nobel ödülü kazanmıştır da Türkiye niçin kazanamamıştır?
* Bırakın Japonya’yı, Türkiye niçin Güney Kore kadar bile olamamıştır?
* Şu anda Türkiyenin Kemalist eğitim sistemi, niçin Singapur ve Finlandiya eğitimleri gibi dünya birincisi değil de, liste sonudur. Uluslararası PISA eğitim yarışmasında niçin nal topladık?
* O kurtarıcılar, Türkiye’ye niçin İngiltere’nin Eton koleji ayarında vasıflı bir okul kazandıramadı?
* Ülkenin millî kimliğine, millî kültürüne, dominant dinine cephe alan, onlarla savaşan bir rejim yükseltir mi, batırır mı?
* Ömürleri boyunca hiç ticaret yapmamış birtakım diktatörler nasıl oldu da dünya çapında zenginleştiler, efsanevî servetlere sahip oldular? Bunu kim açıklayacak?
* Fazilet fazilet fazilet... Bilgelik... Yüksek medenî yazılı kültür... İstikamet (doğruluk dürüstlük)... İç barış sosyal mutabakat... Bunlara dayanmayan bir düzen ve sistem iyi değildir, fayda ve hayır getirmez.
* Zenginliğin, fakirlikten daha fazla problemi ve afeti vardır.
* Trilyonlarca dolar sermayesini sanayie ve üretime değil, taşa toprağa betona mobilyaya meskene lüks ve israflı hayata otomobile gömen bir toplumun geleceği parlak olmaz.
* Japonya’dan ibret alalım. Orada devlet ve ülke çok zengin ama halk orta hallidir.
* Yirmi beş seneye kalmaz Avrupa Müslüman olacaktır. Bizim azılı ve agresif İslam ve Müslüman düşmanları o zaman ne yapacaktır?
* Yakın tarihimizdeki yanlışları ve kopuklukları din gibi benimseyenler, saplantılarını ve kuruntularını terk etsinler de; Japonya’dan, Güney Kore’den, Singapur’dan, Almanya’dan, Norveç’ten, Finlandiya’dan ibret alsınlar, ders alsınlar.
Milli Gazete/ Mehmet Şevket Eygi
* Laikliği, egemen azınlık vesayet rejimini ayakta tutmak için kullandılar.
* Onlarınki laiklik değil, laikçiliktir, laikçilik holiganlığıdır.
* Laiklik evrensel bir değer değildir.
*Dünyanın en demokrat ülkesi olan, evrensel insan haklarına saygılı ve bağlı bulunan İngiltere’de laiklik yoktur, din ve devlet birliği ve işbirliği vardır.
* Hiçbir rejimin, Müslüman çoğunluğun dinî eğitim verme haklarını çiğnemeye salahiyeti yoktur.
* Laik Fransada devletin desteklediği bağımsız Katolik liseleri ve papaz seminerleri bulunmaktadır.
* Laik Fransada Müslümanların da kendi İslam mektepleri bulunmaktadır.
* İngilterede şu anda 85 Şeriat mahkemesi faaliyet göstermektedir.
* İnsan haklarına saygılı demokrat bir rejim, Müslümanların kıyafetlerine, serpuşlarına karışamaz.
* Japon devleti, Japonların kimonosuna karışmıyor.
* Devlet Müslümanların yazılarına, lisanlarına, alfabelerine karışamaz.
* Şapka yüzünden masum vatandaşların idam edilmesi, mahkemelerde süründürülmesi, zindanlarda çürütülmesi zulümdür, cinayettir, terördür.
* Devlet Müslümanların medreselerine, tekkelerine karışamaz.
* Türk Ceza Kanununun 163’cü maddesi ile yıllar boyunca büyük zulüm, baskı terör yapılmıştır.
* Siyasî rejim veya düzenin ülkenin hâkim dinine cephe alması, onunla savaşması zulümdür, devlete ülkeye halka büyük zarar vermiştir.
* Japonya’da din devlet kavgası olmadı ve Japonya çok ilerledi.
* Din ve devlet iki büyük temel kurum ve değerdir. Barış içinde işbirliği yapmalarından, büyük güç oluşur.
* Hiçbir medenî devletin resmî ideolojisi, kendi özel ...izmi yoktur.
* Resmî ideoloji özelleştirilmelidir. İnanan inansın, inanmayan inanmasın; resmî ideolojiye inanacaksın, onu benimseyeceksin diye baskı ve dayatma yapılmasın.
* Hiçbir medenî ve demokrat ülkede şahıs kültü yoktur ve heykellere perestiş edilmez.
* Yirmi birinci yüzyılda demokrasi ile Sezarizm bağdaşmaz ve uyuşmaz.
* Cumhuriyet bir erdemler rejimidir. Erdem yoksa Cumhuriyet ism ve resmolarak vardır ancak.
* Temel insan haklarının, adaletin olmadığı yerde Cumhuriyet de yoktur.
* Egemen azınlığın çoğunluktan daha eşit olduğu bir ülkede gerçek eşitlik yoktur.
* Türkiye Müslümanları din ve vicdan konusunda en az, İngiliz Müslümanları kadar hür olmalıdır.
* Ayasofya’nın camilikten çıkartılıp müze yapılması Türkiye’nin lehine değil, çok aleyhine olmuştur.
* Bin yıllık yazımızın yasaklanması, onun yerine Latin yazısının getirilmesi, büyük bir kültür kopukluğuna ve ârızasına yol açmış, onulmaz sosyal yaralar meydana getirmiştir.
* Japonlar millî yazılarını değiştirmiş olsalardı, böyle ilerleyip yükselemezlerdi.
* Türkiye’nin yüzde üçünü oluşturan Kriptoların egemen azınlık vesayet rejimi ülkemizi, devletimizi geri bırakmıştır.
* Japonya tarihinde, kimono yüzünden asılan bir Japon vak’ası bulamazsınız.
* İngilterede Cromwell, Fransada Napolyon kültü dayatması yoktur. Seven sever, sevmeyen sevmez.
* Hilafetin kaldırılması İslam âleminin belini kırmıştır.
* Ayasofya konusunda serbest ve hür bir halkoylaması yapılmış olsaydı, Türkiye Müslümanları ulu mabedin müze yapılmasına asla izin vermezlerdi.
* İsviçre Medenî Kanununun tercüme edilip uygulamaya konması büyük bir ayıptır. Türkiye’de millî bir Medenî Kanun yapacak hukukçu mu yoktu?
* Kanunsuz idam hükümleri veren, sanıkların avukat tutamadığı ve Yargıtaya müracaat hakkının bulunmadığı İstiklal Mahkemeleri yüz karasıdır.
* Ezan-ı Muhammedî’nin yasaklanması büyük bir zulümdür.
* Gerçek Ezan okuyanların tutuklanmaları, işkenceye maruz kalmaları, ağır hapis cezaları almaları da büyük bir zulümdür.
* Hitler bir diktatördü ama hiç olmazsa Almanya’yı dünyanın birinci güçlü sanayi ve teknik devleti haline getirmişti.
* Can alıcı soru şudur: Türkiye niçin Ortadoğunun Japonyası olamadı?
* Emperyalist sömürgeci devletlerin Türkiye hakkındaki gizli protokolleri nelerdir?
* 1920’lerin başlarında özel bir yatla Karadeniz Tuna yoluyla kaçırılan 22 ton Osmanlı altını bilahare hangi aileye peşkeş çekilmiştir? (Esther Benbassa’nın kitabında bu altınlardan bahs edilmektedir.)
* Çocukluğunda, Şema Yisrail duasını okumadan önce uyumayan ünlü kişi kimdir?
* Türkiyenin güçlü bir otomotiv, uçak, gemi inşa, elektronik sanayii niçin yoktur? Bunu kimler engellemiş ve kösteklemiştir.
* Japonya ilimlerde fenlerde bir yığın Nobel ödülü kazanmıştır da Türkiye niçin kazanamamıştır?
* Bırakın Japonya’yı, Türkiye niçin Güney Kore kadar bile olamamıştır?
* Şu anda Türkiyenin Kemalist eğitim sistemi, niçin Singapur ve Finlandiya eğitimleri gibi dünya birincisi değil de, liste sonudur. Uluslararası PISA eğitim yarışmasında niçin nal topladık?
* O kurtarıcılar, Türkiye’ye niçin İngiltere’nin Eton koleji ayarında vasıflı bir okul kazandıramadı?
* Ülkenin millî kimliğine, millî kültürüne, dominant dinine cephe alan, onlarla savaşan bir rejim yükseltir mi, batırır mı?
* Ömürleri boyunca hiç ticaret yapmamış birtakım diktatörler nasıl oldu da dünya çapında zenginleştiler, efsanevî servetlere sahip oldular? Bunu kim açıklayacak?
* Fazilet fazilet fazilet... Bilgelik... Yüksek medenî yazılı kültür... İstikamet (doğruluk dürüstlük)... İç barış sosyal mutabakat... Bunlara dayanmayan bir düzen ve sistem iyi değildir, fayda ve hayır getirmez.
* Zenginliğin, fakirlikten daha fazla problemi ve afeti vardır.
* Trilyonlarca dolar sermayesini sanayie ve üretime değil, taşa toprağa betona mobilyaya meskene lüks ve israflı hayata otomobile gömen bir toplumun geleceği parlak olmaz.
* Japonya’dan ibret alalım. Orada devlet ve ülke çok zengin ama halk orta hallidir.
* Yirmi beş seneye kalmaz Avrupa Müslüman olacaktır. Bizim azılı ve agresif İslam ve Müslüman düşmanları o zaman ne yapacaktır?
* Yakın tarihimizdeki yanlışları ve kopuklukları din gibi benimseyenler, saplantılarını ve kuruntularını terk etsinler de; Japonya’dan, Güney Kore’den, Singapur’dan, Almanya’dan, Norveç’ten, Finlandiya’dan ibret alsınlar, ders alsınlar.
Milli Gazete/ Mehmet Şevket Eygi
0 yorum:
Yorum Gönder
Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.