#AtatürkİlahDeğildir diyen 21 yaşındaki Öğrenci Kız Tutuklanarak Cezaevine Atıldı!

Edirne'de düzenlenen 10 Kasım Atatürk'ü anma törenleri esnasında yoldan geçen üniversite öğrencisi Emine Şahin isimli bir kız "Bu bir kıyamdır. Putlara tapmayı bırakın. Allah'a yönelin. Atatürk ilah değildir. Allah'ın kanunları vardır. Atatürk Allah'ın kanunları yerine Batı kanunlarını getirmiştir" demesi üzerine polislerce gözaltına alındı. Savcılığa sevk olunan Emine Şahin için Savcılık,tutuklama talep etti.

Hâkim Kadir Tuncay'ın baktığı davada Emine Şahin "Ben daha 'Bu bir kıyamdır' dediğim an polislerce ağzım kapatıldı. Zaten ne dediysem polislere diyebildim, kalabalığa değil. Onlar aktarmışlar. Kaldı ki benim hiçbir sözümde hakaret kastı veya hakarrt de yok. Ben Müslümanım. Dinim Allah'tan başkasına tapmaya, Allah'ın kanunlarından başkasına uymaya izin vermez. Ben bunu söylemek istedim" dese de hâkim Kadir Tuncay tarafından TUTUKLAMA kararı verildi.

Bartın nüfusuna kayıtlı olan ve Edirne'de Aylıkayda 500 lira gelirle öğrenci yurdunda kalan 21 yaşındaki bir kız öğrenci için hâkim Kadir Tuncay 'Şüphelinin kaçma şüphesinin ağırlık bastığına ve cezanın ağırlığıyla kaçma riski kıyaslandığında şahsın tutuklanıp hapse atılmasının daha doğru olacağına...' mealindeki hukuk skandalına imza atarak Emine Şahin'i cezaevine gönderdi.

KEMALİST AVUKATLAR WHATSAPP GRUPLARINDAN SALDIRMIŞLAR

Analiz Merkezi.com'un bildirdiğine göre , skandal kararla alakalı Edirne'den son derece vahim bir iddia daha geldi. Buna göre Müslüman protestocu Emine Şahin'in gözaltına alındığını duyan Kemalist avukatlar, Whatsapp gruplarında organize olarak emniyet, savcılık ve mahkeme sürecine baskıda bulundular.

Tutuklama Kararı ile ilgili Sosyal Medya'da ki kullanıcıların bir çoğu tepkilerini göstermeye devam ediyor..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.