'Bolu’daki Suriyelileri Ağrı’ya bekliyorum'

Suriyelileri Bolu'dan kovan ve yardımların kesilmesi talimatını veren Belediye Başkanı Özcan'a karşılık Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan, "Bolu’daki Suriye’lileri Ağrı’ya bekliyorum. Biz ekmeğimizi bölüşürüz. Kuranı öpmek yetmez içinde yazanlara da uymak gerekir." çağrısı yaptı.
Suriye'deki iç savaş ve saldırılardan kaçan muhacirleri Bolu'dan kovacağını vaadeden Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan, savaş mağduru Suriyelilere yapılan yardımların kesileceğini ve şehirden silineceğini belirtmişti.
"BOLU’DAKİ SURİYELİLERİ AĞRI’YA BEKLİYORUM"
Özcan'ın skandal talimatına karşılık ise Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan'dan ders niteliğinde bir adım geldi. Ağrı Belediye Başkanı Sayan, "Bolu’daki Suriye’lileri Ağrı’ya bekliyorum. Biz ekmeğimizi bölüşürüz. Kuranı öpmek yetmez içinde yazanlara da uymak gerekir." ifadeleriyle çağrı yaptı. 
Suriyelilere yönelik ilk talimatını Bolu Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü'ne gönderen Bolu Belediye Başkanı Tanju Özcan:

"Ülkemizde yaşamakta olan yabancı uyruklu kişilere Birleşmiş Milletler Dünya Gıda Programı (WFP), Türk Kızılay'ı ve Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından 'Sosyal Uyum Yardımı' adı altında yardım yapılmaktadır. Bu nedenle, ilimizde yaşamakta olan herhangi bir yabancı uyruklu kişiye Belediyemiz Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü'nden ayni ve nakdi yardım yapılmaması hususunda, gereğini rica ederim."

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.