Algül ailesinin çocukları sonunda teslim edildi

 İkamet ettikleri Kızlarçayı Mahallesi'ndeki evlerinde yaklaşık 3 ay önce jandarma tarafından 5 çocuğu zorla ellerinden alınan aileye, bugün akşam vakti çocukları teslim edildi.Aile destek olan tüm Müslümanlara teşekkürlerini iletti..5 çocuk okula gönderilmediği gerekçesi ile  Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'ne yerleştirilmişti..

Çocuklarını alan baba Ali Algül, çocuklarını özel bir koleje göndereceğini, burada çocukların eğitimi konusunda her şeyi yapacağını söyledi. Bu süre zarfında kendilerine destek olan tüm Müslümanlara teşekkürlerini iletti.

Algül, çok mutlu olduklarını ve heyecandan ne yapacaklarını bilmediklerini söyledi. Çocuklarının psikolojisinin de bozulduğunu sözlerine ekleyen Algül, bunun için gerekenleri yapacağını belirtti.


NE OLMUŞTU : 

Hatay'ın Erzin ilçesinde Ali ve Sümeyra Algül çiftinin 'puta tapmak' ve 'küfür' olduğu için okula göndermediği iddiası ile 4 çocuğu ve yaşı küçük olan 1 çocuğu, 'bakım ve ihtiyaçları karşılanmadığı' gerekçesiyle aileden alınıp, Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'ne yerleştirilmişti..

Çocukların babası Ali Algül, daha önce kendisine 'Çocuklarını okula gönder' diye Sosyal Hizmetler'den, okul müdürleri ve öğretmenlerinden gelenlerin olduğunu belirterek, "Dediler ki bana; 'Çocuğunu okula göndermen gerekiyor, böyle bir yasa var göndermelisin' dediler. Ben de kendilerine, 'Ben kendim yetiştiriyorum, İslam dinini yaşaması için kendi imkanlarımla çocuklarımı okutmak istiyorum' diye cevap verdim. Onlar da 'Eğer göndermezsen sana bir para cezası uygulayacağız' dediler. Sonra bunun üzerine bana bir para cezası uyguladılar. Ondan sonra 2018'in 8'inci ayında çocuklarım hakkına mahkeme yapılmış, koruma tedbiri adı altında karar verilmiş. Çocuklarımın alınması için çıkan bu karardan ise benim kesinlikle haberim olmadı" dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.