Çeçenyadan Haber Var

Komutan Zaurbek'ten gelen yeni mesajı yayınlıyoruz... 1.Çeçen İçkeriya Cumhuriyeti Yetkililerden aldığımız Komutan Zaurbek'ten gelen yeni mesajını yayınlıyoruz. Komutan Zaurbek'in bahar aylarında bir mesaj yayınlamıştık. O mesaja gelen mektupları ve duaları bizler çeçen yetkililere ulaştırmıştık. Şimdi ise Komutan Zaurbek'ten gelen yeni mesajı yayınlıyoruz...

Bismillahirrahmanirrahim.
Essalamü Eleyküm ve rahmatullahi ve barakatuh
Değerli kardeşlerim! Ben ilkbaharda müslümanlara ulaşacağını umarak pek umudu yok iken bir konuşma yapmıştım. Ama, Şükür Rabbime ulaşmış ve selamlarınızı almış bulunuyorum. Hepinizden Allah razı olsun. Bizler küçücük bu topraklarda "büyük"bir istila ordusuna ve onların ideolojisine karşı mücadele vermek için uğraşan tanışmasak ta, mutlaka öbür dünyada tanışacağız, sizlerin kardeşleriyiz. Eğer sizler bizleri hatırlayıp bize dua ediyorsanız bizler sizler için borçluyuz. Allah sizleri korusun ve dünyada ve ahirette sizleri mahçup etmesin.Amin.
Bugün Çeçenistan'da en güzel anlamıyla yaz mevsimini yaşıyoruz. Mücahitler hiç olmamış gibi birlik ve beraberlik içerisinde Rus işgalci güçlerine karşı mücadele vermekteler. Belki bizim burada yapmış olduğumuz işlerin sıkça sizlerin haberleri olmayabilir. Ama, inanın her gün çatışmalar devam ediyor. Her gün sizlerin kardeşlerinden biri şehit düşüyor. Ama üzülmeyin bizler burada şehit olmaya can atıyoruz. Sadece kayıp bizler vermiyor, işgalciler çok kayıp veriyor. Ancak, elinden geldiği kadar gizlemeye uğraşıyorlar. Şöyle derim: Ortalama günde 25-30 işgalci Çeçenistan topraklarında mücahitler tarafından öldürülmekte. Bu bazılara abartı olarak gelebilir, keşke diğer islam bölgelerinde verilen mücadele gibi buradaki kardeşlerimizin mücadelesini sizlere basın yoluyla gösterebilseydik. Ama ne yazıkki o imkanlarımız bugün yok. Allah büyük ve her şeye gücü yetendir O bizlere yardım ediyor. Bizler ancak ona kulluk ederiz ve ancak ondan yardım dileriz.
Bu zor şartlarda her gün beş kere namazda ondan talebinde bulunuyoruz. Mücahitler sizlerden gelen mektuplar ve dualar burada anlattığımızda inanın ağlayan ve sevinçten tekbir sesleri getirenler oldu. İnanın bizleri unutmamış olmak bizlere güç veriyor. Bizlere maddi destek gönderen, hatta çeyizini gönderen bacımızdan utanıyoruz. Kendileri zorluk içerisinde olduğu halde bizleri hatırlayıp bize yardım göndermişler. Allah kat kat ahirette karşılığı verir inşaallah diyorum. Kefenini gönderen Selman amcama da bizlerden selamlar olsun. Amcam benim, benimle beraber olan tüm kardeşlerimiz anlattığın gibi aramızda onu bölüştük ve yanımızda taşıyoruz. Her yaralı ilk o kefenle yarayı saracak. Allah sana uzun ömürler versin. Keşke bizim imkanımız olsaydı da bizler size her konuda yardım edebilseydik…


Geçen köyümüze inmiştik ve bir nineye ziyaret ettik. Gece rüyasında bizleri görmüş ve bekliyormuş. Bizler akşam üstü evine gelince inanın her türlü hazırlığını yapmış bizleri bekliyordu. Ve dediki bize:
" Ben galiba yakında öleceğim his ediyorum. Bugün Allah'tan sabah namazında ölmeden son olarak sizleri görmeye nasip et diye yalvarmıştım. Duam kabul oldu. Benim galiba dua kabul oluyor ben sizler için de birşeyler isteyim", dedi. Benim arkadaşım dediki, nine Allah'tan isteki beni şehitliğe kabul buyursun, hep istiyorum bir türlü olmuyor, dedi. Öylece yemek yedik ve yatsı kıldık dua ederken evimizin dışında bir sesler duyduk. Bir baktık evi çember altına alıyorlardı. Bizim köye geldiğimizi öğrenen işgalciler dışarıda eve baskın yapmaya hazırlanıyorlardı. Biz de hemen hazırlık yaptık ve birden çatışma başladı. Yaklaşık 45 dakika çatıştık. Çok sevdiğimiz nine ve ondan şehit olayım dua et diyen arkadaşım şehit düştü. Allah onlardan razı olsun. Bilmiyorum neden ama anlatmak içimden geldi.
Son olarak şunu diyorum: Allah müslümanlara İman, akıl ve güç versin. Birbirimizden ne kadar uzakta olursa olalım ama dua ile hep beraber kalalım. Evet, unutuyordum, Allahumma solli ala Muhammad…. Gelmek isteyenler de varmış elinde başka şey gelmiyormuş yani maddi olarak. Kardeşlerim müslümanların en büyük silahı duadır. Bizler burada yetirince varız. Hatta bu yaz gelen yeni gençleri silahsızlıktan geri gönderdik bazılar bizimle beraber kaldılar. Bu demek değilki insan lazım değil, lazım ama maddi imkanları olmayınca da olmuyor. İnşaallah zaferimiz yakındır, rahat rahat buralara gelirsiniz Allah biliyor ben ve arkadaşlarımız sizlerle tanışmak istiyoruz. Sizler var oldukça bizler de var olmaya çalışacağız. Bizleri unutmayın. Sizleri seven ve sayan kardeşiniz Zaurbek. Allah hepinizden razı olsun…

2.Rus haber kaynakların verdiği bilgilere göre, Vedeno ilçesinde dün şiddetli çatışmalar yaşandı. İnguşetya'dan haberler vermeye yetişmeyen Rus haber kaynakları birden Çeçenistan Vedeno ilçesinde de büyük çapta operasyon başlayınca şoke oldular...

Rus haber kaynaklardan gelen haberlere göre, çeçenistan'ın Vedeno ilçesinde Rus işgalcilere saldıran mücahit birlikleri yaklaşık beş saat Rus işgalcileri ateş altında tuttular. Ancah Rusların verdiği haberlere göre beş saat boyunca şiddetli yaşanan çatışmalarda 1 işgalci yaralanmış. Ve mücahitlerden 1 mücahit yaralanmış. Çeçen İçkeriya Cumhuriyeti Resmi yetkililerden operasyonla ilgili henüz bir bilgi gelmiş değil. Öte yandan Komutan Magas yine İnguşetya Karabulak şehrinde Rus işgalcilerin kontrol noktasına saldırı gerçekleştirdi ve Şehirde aldığımız bilgilere göre büyük bir patlama meydana geldi. Pek Kafkasya'dan haberlere yer vermeyen Rus basını ve yetkililer mecbur haber vermeye başladılar. Çünkü Kafkasya bu yaz adeta ateş altında kalmış ve her yerde çatışmalar ve saldırılar meydana gelmeye başlandı.

kaynak: YÜRÜYÜŞ DERGİSİ

3 yorum:

  1. Allah komutan zaurbek gibi mücahitlere yardımcı olsun onun gibilerle gurur duyuyorumkeşke maddi imkanım fazla olsada yardım etsem elin şarkıcısı 6saat için trilyonlar alıyor ben o parayla çeçen mücaitlere yardımcı ordu kurardim birgün adalet yerini bulacak kafir ordusununparası var o para bi gün biter ama bizim imanımız bitmez Allhuakbar

    YanıtlaSil
  2. BEN TÜRKİYEDEN ERKAN KOMUTAN ZAURBEK E ALLAH YARDIM ETSİN ŞİMDİ ÇEÇENYADA OLMAK EN BÜYÜK DİLEĞİMDİR İŞALLAH BENDE BİR GÜN SİZLERİN SAFLARINIZDA RUSLARA KARŞI SAVAŞIRIM ALLAH A EMANET OLUN

    YanıtlaSil
  3. selamun aleyküm kardeşlerim ben 20 yaşındayım ve çektiğiniz zulümleri internetten takip ediyorum ama allahın yardımı sizinle bunu biliyoruz çünki bir avuç mücahit koca rusya ile başa çıkıyor. allahın rahmeti üzerinizde olsun kardeşlerim emin olun birgün yanınızda olacağım bunu çok istiyorum şehabet şerbetini bende içmek istiyorum banada nasip olur inşallah onların güç biter bizim imanımız bitmez sakına beni bi tarikata üye sanmasınlar yemin ederim değilim sadece bu allah ve islam kardeşliği sevgisidir allahuakbar

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.