'Yalnız Hüznü Vardır Kalbi Olanın..'

'Yalnız hüznü vardır kalbi olanın..'

Çünkü hep vurulan O'dur,

'O'nun hatırı için asla vurmayacağını bilen ve 'O'ndan çekinmeyen, muhatabları tarafından..

O yalnızca hüzünlenir ..

'O'nda olmanın, onlara verilecek cevabıdır çünkü hüzün..

Bile bile vurulmaktır yani hüznün adı..

Daim O'nunla olana, bize 'O'ndan ve Hak Resulu'nden ulasan mesajlar doğrultusunda o cephede zaten hüzün yok..

Hüznü sevinçlere, korkusuzluklara, itmi'nana çeviren O'dur çünkü..

Hüzünlerin karşılığı hep O'ndadır, hep O'ncadır..

Ne boşa giden gözyaşı, ne de sevince çevrilmemiş hüzün vardır katında..


Yani:

"O'nun boyası"na boyanmaktır hüzün.

Aşkı olmayanin hüznü de olmaz!..

İslam'sa, baştan sona bir hüzün medeniyetidir..

Dıştan, tek tek hüzün tuğlalarıyla örülmüş, muhteşem saadet saraylarının nazenin konuğu olur insan..

O "En Sevgili" nin adıdır hüzün..

Ve hüznü daim soluklayan gök erlerince:

İbrahimce... Eyyübce... Yunusca... Yusufca... Isaca... Aişece... Sümeyyece... Mus'abca...

... Hep hüzün yağar yüreklere, ötelerden...


O'nun boyasına boyanmanın adıysa hüzün,

Ve O'nun boyası 'Aşk'sa.. Elbet hüzün, aşkın adıdır..

'Ve aslolan aşktır kainatta, gerisi vesaire..'




Senai Demirci


--
Selam Ve Dua İle...


"...'AŞK' Diyorum.Herşeye Rağmen 'AŞK' Diyorum.Yalnız 'AŞK' Kalacak Biliyorum.Nereye Baksam 'AŞK' var.Gönülleri Kaynatan,Yürekleri Kanatan 'AŞK'.
'AŞK' Diyorum.Kendime Rağmen 'AŞK' Diyorum.Yanlız 'AŞK'ı Biliyorum.'AŞK' Diyorum.Kim ki;'AŞK'ı Tanımaz, Ben de Onu Tanımıyorum.
'AŞK' Diyorum.
'AŞK'ı Yazmıyorum.
'AŞK'ı Yaşıyorum.

Sözlerin 'SÛZ' Olduğu Yerde
'AŞK KAĞIDA YAZILIR MI'..."


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır... Taraf olunması gerekiyor isede "MÜSLÜMAN ANADOLU İNSANININ " tarafında yer alan HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR..

Sayfalarımızda yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.

"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.