Emine Şenlikoğlundan Şok Açıklamalar (video izleyin)....




Emine Şenlikoğu Kanal 1 deki Fatih altaylı nın sunduğu Teke Tek isimli programda gündeme dair bir çok soruya cevap verdi...Laiklik, Başörtüsü ve diğer sorunlara dair gayet net cevaplar veren Emine Şenlikoğlu açıklamaları ile Gündemi hareketlendirdi...Emine Hanım ile program sunucusu arasında geçen diyaloglar ise gerçekten çarpıcı ve izleyenleri şaşırtıcı oldu...


İşte o konuşmadan kesitler.....

5KİŞİYİ SERBEST BIRAKIRDIM
Emine Şenlikoğlu, terör suçlaması ile cezaevinde yatanlarla ilgili çarpıcı sözler söyledi.

İşte Altaylı ve Şenlikoğlu arasında geçen ilginç diyalog:

- "Terörsit damgası yiyerek cezaevinde yatanlar var. Mirzabeyoğlu bunlardan birisidir"

- İBDA-C'nin başındaki mi?

-Evet. Mirzabeyoğlu çok efendi bir insandır biliyor musunuz?

- Bir kaç kez beni öldürmek için talimat verdiğini biliyorum!

- Hayır. O öyle bir şey yapmaz!

-......

- Benim elinde olsa serbest bırakacağım 5 kişi var cezaevlerinde. Birisi Mirzabeyoğlu.

- Diğer dördü kim? Merak ettim..

- Hayır o kadar değil. O kadarını söyleyemem.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.