Yerinde olsam ne yapardım?

Yerinde olsam ne yapardım? başlıklı yazıda uzun vadeli stratejiler oluşturamayan liderlere ilginç öneriler yapılıyor. Yazıdan bazı bölümler aşağıdadır.
İdealleri büyük, Türkiye'yive dünyayı değiştirmeye azmetmiş liderlerin sürprizler karşısında yıkılmaya ve şaşırmaya hakkı yoktur.

* * *
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın yerinde olsam;
1 Mayıs'ta Taksim Meydanı'nın güvenliğini Miting Tertip Komitesi'ne bırakır, doğabilecek zarardan sorumlu tutardım. Sendikalar bunu garanti ederlerse, polisi çevre güvenliğiyle görevlendirirdim.
... Kapatma davasıgümbür gümbür gelirken, sayın başsavcının gerekçe göstereceği bütün'delilleri(!)' önceden toplar, buna göre savunma hazırlatır, davanın açıldığıgün basına dağıtırdım.
Deniz Baykal'ın yerinde olsam, 'ömür boyu muhalefet stratejisi'nden gayri hedefler belirler, sağ muhalefeti MHP'ye bırakacak çıkış yollarını araştırırdım.
Devlet Bahçeli'nin yerinde olsam, 'Milli Duruş ve Kararlılık Belgesi'ni tekrar okur ve okuturdum. Merkez ve taşra teşkilatlarıma ruhsatlı dahi olsa kimsenin silahlı girmeyeceği talimatı verir, teşkilatımı Türk Dünyası'nın, 21. yüzyıldaki ekonomik, siyasi ve kültürel dirilişini hazırlayacak bilgi ve heyecanla donatırdım.
* * *
Mehmet Ağarve Erkan Mumcu mu? İlkesizlik yüzünden savrulanların yerinde olmayı hiç istemezdim…

Ahmet Ünal'ın yazısının tamamını aşağıdaki adresten okuyabilirsiniz:
http://www.yenicaggazetesi.com.tr/a_haberdetay.php?hityaz=3599

Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.