FİLİSTİNE GERİ DÖNECEĞİZ !


Dün Hizbullah tarafından gerçekleştirilen Rıdvan operasyonu ile serbest kalan Semir Kuntar neler söyledi? İşte cevabı...

Semir Kuntar...

Otuz yıldır, Filistin işgalcisi İsrail zindanlarında esir tutuluyordu. 1979'da İsrail işgali altındaki Nehariya'da düzenlediği bir rehin alma operasyonu sonucu Semir Kuntar ile birlikte olan Abdulmecid Aslan ve Mehna el-Muveyyid şehid olmuş, Semir Kuntar ve Ahmed Abras ise Siyonist işgal devletinin zindanlarında esir olarak tutulmaya başlamıştı.İsrail, rehin aldığı siyonistleri öldürdüğü ve bir siyonisti de yaraladığı için Semir Kuntar hakkında 47 yıl hapis cezası ve 4 kez müebbet hapis verdi. Semir Kuntar ile birlikte esir alınan Ahmet Abras, 1985 yılında bir esir mübadelesinde serbest kalırken, Kuntar daha uzun bir süre İsrail'in Hedarim Hapisanesinde kaldı.Cezaevi hayatına bir de üniversite diploması sığdıran ve 'Esirlerin Komutanı' olarak bilinen Semir Kuntar, dün Hasan Nasrallah'ın aylar önce sözünü verdiği Rıdvan operasyonu ile serbest kaldı ve yaptığı konuşmada, bütün dünyaya vefanın ve direnişin en güzel örneklerini sergiledi...İşte Semir Kuntar'ın dün serbest kalmalarını kutlamak için Beyrut'ta binlerce Lübnanlı'nın katıldığı törende yaptığı konuşmadan kesitler:'Bana dayanma gücü veren Allah'a hamdolsun'"Evvela, cezaevi günlerim boyunca bana dayanma gücü veren Allah'a hamdediyorum... Bana İslami Direniş'i nasip eden, bununla beni şereflerindiren Allah'a hamdediyorum... Bizlere bu günleri gösteren, bu zafer günlerine bizi kavuşturan Allah'a hamdediyorum... Artık bundan sonra bir daha yenilgi günlerine dönmeyeceğiz..."'Gün şehidleri anma günüdür!' "Bugün burada, özgürlüğümüz için mücadele ederken düşmanın saldırılarıyla şehadete erişen kardeşlerimizi bir kere daha anıyoruz. Bugün Lübnan ve Filistin'de işgalci düşmana karşı vatanımızı savunurken şehid düşen bütün kardeşlerimizi bir kez daha hatırlıyoruz..."'Bana izin verin Abbas Musavi'yi de anayım!'"Bana izin verin ki şehitlerin efendisi Seyyid Abbas Musavi'den söz edeyim. Bugün burada O'na şunu söylemek istiyoruz: Ey Seyyid Abbas, bak direniş öylesine kuvvet kazandı ki, bundan artık hiç yenilmeyecek ve rüyasını mutlaka gerçeğe döndürecektir."'Biz geri döneceğiz, söz veriyorum geri döneceğiz''Bugün hepimizin sevgilisi olan Filistinimiz'den döndüm... Fakat inanın bana, aileme ve beni seven herkese Allah'ın izniyle söz veriyorum,
biz Filistin'e geri döneceğiz.
Ben ve İslami Direniş hareketindeki arkadaşlarım, geri döneceğiz,

Filistin'e muhakkak döneceğiz.'
HABER 5

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.