Konsolosluktan gelen çiçeği geri gönderdi!


Amerikalılar Türk Polisinin çatışmasını seyretmiş ve yaralı polisi içeri almamışlar...

Abd konsolosluğunun basılması esnasında çatışmaya girip yaralanan polis ABD nin gönderdği çelenki geri gönderdi!...


Amerikalı görevlilerin kaçtığı saldırı esnasında yine Amerikalılarca yaralı olduğu halde konsolosluk kapısından içeri sokulmayan trafik polisi Osman Dağlı'dan ABD’lilere tavır..


Saldırıda dirseği ve bacağından yaralanan polisin İstinye Devlet Hastanesi’ndeki tedavisi sürüyor. Dağlı’yı dün AKP Kırşehir Milletvekili Mikail Aslan ziyaret etti. Çıkışta gazetecilere açıklama yapan milletvekili Aslan, “Yaralı polisimizin durumu gayet iyi, geçmiş olsun ziyaretinde bulunduk” dedi. Meslektaşları, ABD’nin İstanbul Başkonsolosluğu yetkililerinin Dağlı’ya geçmiş olsun dileklerini iletmek için çiçek gönderdiğini, ancak hasta bakıcının odaya çıkardığı çiçeği genç polisin kabul etmediğini söyledi. ....

Dağlı , çatışma anlarını kaldırıldığı hastanede çevresine şöyle anlattı: “Ateş açıldığını duydum koşarak gittim, ben de ateş etmeye başladım. Bu sırada açılan ateş sonucu sol dirseğimden yaralandım. Kurşunum bitince konsolosluk binasına doğru koştum kapılar kapalıydı, açmadılar.”


ajanslar

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.