'Deniz Feneri AK Parti'nin intikamı'

'Deniz Feneri AK Parti'nin intikamı'

Deniz Feneri, hakkında başlatılan iftira kampanyasına KANAL7'de belgeleriyle cevap verdi. Uğur Arslan'ın sunduğu programa ünlü yazarlar da konuk oldu. Bunlardan biri olan Yavuz Bahadıroğlu, ilginç bir iddia ortaya atarak, 'Bu kampanya AK Parti'nin kapatılmamasının rövanşıdır' dedi.Türkiye'nin ilk yardım programı Deniz Feneri, tam 14 yıldır yardım bekleyen insanlara soğuk günlerde ve karanlık gecelerde ışık tuttu. Açlık felaketiyle karşı karşıya kalan ülkeler, afetlerle sarsılan ve savaşın kol gezdiği yerler "Yüzyılın İyilik Hareketi" ile yaralarını sardı. Bugüne kadar ihtiyaç sahiplerine nakit, giyim, gıda, eğitim, barınma, sağlık ve yakacak gibi birçok konularda acil ve sürekli yardım sağlayan Deniz Feneri 14 yıldır sürdürdüğü "İyilik Hareketi"nin bilançosu bu akşam özel bir yayınla yardımseverlerin dikkatine sundu.. Uğur Arslan'ın sunduğu özel yayında "İyilik Hareketi"ne destek veren kişiler, gerçekleştirilen projelerin sorumluları, bağışçılar, yardım gönüllüleri ve yardıma muhtaç insanlar bir araya gelecek ve Türkiye'ye kazandırılan bu hareketin önemini izleyenlere aktardılar. Programda, toplanan bağışların nereye verildiğine dair kapsamlı bilançosu rakamlarla ekrana getirildi.

KANAL 7'de UĞUR ARSLAN'LA İNSANİYET NAMINA adlı programa konuk olarak Gazeteci yazar Fehmi Koru, Yazar Yavuz Bahadıroğlu, Yazar Hüseyin Öztürk, kaıtldı. Derneğin çalışmalarına bugüne kadar destek veren medya kuruluşlarının temsilcileri de özel programda yerlerini aldı.Lojistik merkezine yapılan bağışlardan ayrıntılı görüntüler ve bağışçılarla yapılan röportajların da ekrana getirildiği UĞUR ARSLAN'LA İNSANİYET NAMINA programı Deniz Feneri Derneği genel merkezinden canlı olarak yayınlandı.UĞUR ARSLAN:'Türkiye, tarihinde o kadar felaket gördü ki bunların hiçbiri 15 gün boyunca gazete manşetlerinde, televizyon haberlerinde bunun kadar yer almadı. Bunlar manidardır. Tam Ramazan'ın 1. günü başlayan bu iftira kampanyası belik daha da sürecek.Bu gün Türkiye nin geldiği noktada sosyal sorumluluk bilinci olan bir televizyoncu olarak, "bir defaya mahsus olsa da tek bölümlük olsa da" böyle bir program yapmayı, kendim veya geçmişte hizmetim olan kurumlar adına değil, insanlık namına hat safhada gerekli gördüm. Bu program şu an ülkemizde bitme noktasına getirilen yardımlaşma ve dayanışma müessesesinin, tamamen kaybolmaması için yapılan bir sosyal sorumluluk eylemidir. Bu sosyal sorumluluğa tüm Türkiye yi davet ediyorum..YAVUZ BAHADIROĞLUİşim gereği Türkiye'de olup bitenleri yakından takip ediyorum. Deniz Feneri'nin de yapmış olduğu bu iyilik harketini de izliyorum, tavsiye ediyorum. Bence bu iftira kampanyasının amacı siyasi. AK Parti'ye açılan kapatma davasında istediği gibi sonuç alamayanların bir rövanşıdır.FEHMİ KORU:

İnanıyorum ki yardımlar durmayacak ve artarak devam edecek..
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

1 yorum:

  1. Bu ülkede 2 grup vardır 1 İsrailoğulları (DİNCİ VE İŞBİRLİK-ÇİLER )
    2 Filistinliler (LAİK DEMOKRATLAR)
    AÇIKLAMALAR :İsrailoğulları bencil BİREYCİ ve ırkçıdırlar.
    mağduriyeti oynarken ihlal, isyan ve katliam yapar.
    Laikler demokratiktir özgürlükten yana ,adaletten yana çağdaş ve sosyal politikalar izler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.