PAMUKBANK NASIL BATTI


İŞLERİ AYDIN VE MESUT BEY AYARLADI
Mr. Anderson'un Pamukbank opeasyonunu sorması üzerine Ali Vural, "Beyefendi o konuları siz hiç merak etmeyin. Tüm işler bizzat Mesut ve Aydın Bey tarafından ayarlandı. Zaten bu konu adli tatile kadar muallakta kalacaktır. Tatil falan derken zaman geçecek ve "O" iş bittikten sonra anlaşılana kadar biz Pamukbank'ı satacak pozisyona getiririz ve olay bitecek" şeklinde konuşuyor.

AYDIN BEY ADAMLARIYLA HALLEDER

Mr. Anderson'un bilgi almak için ısrar etmesi üzerine, telefonda bilgi vermenin doğru olmayacağını belirten Ali Vural, "Aydın Bey senelerdir her büyük faaliyetinde, toplantının yardımıyla istedikleri adamları yerleştirmiştir. Kıramazlar kendilerini. Ayrıca etkin yerlerdeki adamlar alınamamışsa ikinci adam durumundakiler yerleştirilmiştir. Dolayısıyla daha da olmazsa satın alınacaktır" diyor. Anderson'un "Ya satın alınamazsa" sözü üzerine ise, Ali Vural, şöyle konuşuyor. "Herkesin bir bedeli vardır. Kamuoyunu yanımıza almamız için sizin de desteğinize ihtiyacımız var."

Bu holding bela olacak, bitirin

"Bu holding başımıza ileride bela olabilecek kadar büyüdü ve iştah kabartır hale geldi. Temsilcisi olduğum insanlar durumdan rahatsız. Bu arada ortaya çıkacak sinerjiyi çabuk ve dikkatli olarak boşaltmamız gerekir. Şirket planladığımız gibi dağıtılacak. Ama bir sorun var. Birleşmek istedikleri yolundaki talep yazıları gelmiş olmalı. Bu konuyu biraz sürümcemede bırakacaksınız. Bildiğim kadarıyla karşı taraf Türkiye'de etkin bir isim. Hukuki yönden bu planları boşa çıkartırlar mı?"diyor.

Engin'in burnunu sürteceğim

Mesut Yılmaz'la Ali Vural arasında 18 Haziran 2002'de saat 08;52'de geçen konuşmada ise Yılmaz, BDDK Başkanı Engin Akçakoca'yı Pamukbank olayının ardından görevden alacağını anlatıyor. Yılmaz, Ali Vural'a "Engin beni niye aramadı? Bu konuda niye aramıyor beni?" diye soruyor. Vural da "Bilemiyorum efendim" diye cevap verince, Yılmaz, "Doğru söyle Engin nerde, Engin de bitti. Değiştireceğim zaten onu, ye-rine seni düşünüyorum. Ne dersin" diyor. Ali Vural ise "Siz nasıl uygun görürseniz efendim. Benim sizi aramamı söyledi. Sizin sorularınızdan sıkılıyormuş" diye karşılık veriyor. Yılmaz ise, "Demek öyle. Şehzadenin burnunu sürtmeli biraz. Şu işi bir bitirsin hele ben ona soracağım" diyor.

Doğan'a 'endişelenme' mesajı

Pamukbank'a el konulmadan 2 gün önce saat 19:28'de Ali Vural'la Mesut Yılmaz arasında şu görüşme gerçekleşiyor:

A.V.: Az önce Cevdet Bey'le görüştüm, (Cevdet Yalçın, ANAP Başkan Vekili) bilmiyorum size bahsetti mi?

M.Y.: Bir şeyler söyledi.

A.V.: Aydın Bey'in (Aydın Doğan) sıkıntılı olduğundan bahsettiler bana.

M.Y: Eeeee

A.V.: "O" konuda kendisine Veli Bey (Veli Dural) aracılığı ile endişelerinin yersiz olduğundan bahsettim.

M.Y.: Tamam ben konuşurum. Gelişmeler ne alemde

A.V.: Sessiz ve derinden gidi-yoruz efendim.

M.Y.: Güzel, Engin (BDDK Başkanı Engin Akçakoca) beni arasın

A.V.: İleteceğim efendim.

Arayayım sevinsin garip


Bankaya el konulmasının ardından Ali Vural ile Veli Dural operasyonu telefonda kutluyor:

A.V.: Haaaa haaaaa...

V.D.: Ne oldu abi?

A.V.: Tamamdır bu iş olay bitti gözümüz aydın.

V.D.: Ciddi misin şok olacaklar abi

A.V.: Çevik (Kemal Çevik) hâlâ şokta oğlum.

V.D.: Ne zaman el koyacaksınız.

A.V.: Koyduk bile yavrum.

V.D.. Anladım abi, ne zaman açıklayacaksınız demek istemiştim.

A.V.: Hemen Aydın Bey'i arayayım, haber vereyim sevinsin garip

V.D.: Engin haber vermiştir

A.V.: Olsun ben yine yalakalığımı yapayım.

V.D.: Sen bilirsin yalaka kardeşim.


alıntıdır.
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."

Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.