T a r a f s ı z D e ğ i l i z

(anadoluhaber) Cem Yılmaz 'A.R.O.G'da evrimcilerle dalga geçiyor

Cem Yılmaz 'A.R.O.G'da evrimcilerle dalga geçiyor

Senaristliğini, yönetmenliğini ve başrol oyunculuğunu üstlendiği A.R.O.G. filmi önceki gün gösterime giren ünlü komedyen Cem Yılmaz; evrim, din ve politikayla ilgili görüşlerini açıkladı.
 

Dünyada öğrendiği evrim teorisini Yontma Taş Devri'nde hayat geçirmeye çalışan filmin kahramanı Arif'in, iletişim kurduğu maymunlara düz yürümeyi bir türlü öğretememesi sahnesiyle Darwincilerle dalgasını geçen Yılmaz, bu konudaki görüşlerini şöyle belirtiyor;

Evrim Teorisi'ne inanmıyorum

"Evrime inanıp inanmamak ayrı; ama ben inanmıyorum açıkçası. Film buna komik bir eleştiri getiriyor. Yani maymun insandan daha aşağı bir şeyse geçmişte maymun olmak değil de asıl şimdi maymun olmak bir anlam kazanıyor. Ama şimdi bunun bilimsel bir gerçeklikten ziyade bir alay unsuru olması daha kıymetli."

Yılmaz'ın en çok kızdığı şey ise politikaya bulaştırılmak istenmesi. 'Neden başbakanla ilgili espriler yapmıyorsunuz' sözlerine çok içerliyor. 'Hiçbir başbakanla ilgili espri yapmadım ki şimdi yapayım. Beni politikanıza alet etmeyin' diyor. Cem Yılmaz bazı yakınlarına ise 'Deniz Baykal gibisin! Her şeye muhalefet yapıyorsun.' diye takılmaktan geri kalmıyor. Ünlü komedyen, bugünlerde Baykal için çarşaf baktığını söylemekten de çekinmiyor;

"Baykal için çarşaf bakıyorum"

"Geçen gün bir gazetede, 'politikacı taklidi yapmıyor' diye yazılmış. Ama kararlıyım. Şu yoğun evreyi atlatayım, Ufuk Uras, Baskın Oran, AKP Beşiktaş İlçe Örgütü'nden bir iki kişinin, CHP Şişli Encümen Azası'ndan bir ağabeyimiz var, onun taklidini yapacağım. Seçmek gerek. Mesela kimsenin aklına Ufuk Uras taklidi yapmak gelmiyor, ben onunla başlayacağım. Yapmıyor diyorlar ya, bari enteresan bir şeyle başlayayım. Direkt Deniz Baykal'dan girmeyeyim. Baykal'ın taklidini de yapacağım ama, çarşaf bakıyoruz. Şimdi ben politik karakterlerle ilgili siyasi mizah yapamıyorum ya, büyüklerime soruyorum, hazır alabileceğim bir yer var mı?"

Gündeminde din ve dindarlarla alay yok

Ucuza kaçan bazı komedyenler gibi dinle ve dindarlarla dalga geçmeye çalışmayan Yılmaz'ın bu konudaki görüşleri de çok net;

"Nasrettin Hoca'nın cami ve cemaati ilgilendiren bir sürü fıkrası var. Yani yapıyor olsam bir yenilik yaptığım hissine kapılmam. Mesela camiye gidip ayakkabıyı çaldırma dinle ilgili değil, sosyal bir şakadır. Daha sivri istiyorlar. Bunları kim istiyor, o tarafta olmayan istiyor." 



Yahoo! Türkiye açıldı!
Haber, Ekonomi, Videolar, Oyunlar hepsi Yahoo! Türkiye'de!
www.yahoo.com.tr --~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google Grupları "ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
 Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber+unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.