T a r a f s ı z D e ğ i l i z

(anadoluhaber) IFTIRAYA KANMA, HUKUK VE HAK ARAMA HAKKI SANA DA LAZIM!

Fitne her yerde. Bir gün sizi de vurabilir. Adalet herkese lazım.

http://www.gorkemates.com

Saygideger Vatandasim,

Hic merak ettiniz mi Gorkem Ates hakkindaki soylentiler, daha dogrusu iftiralar neden sona ermiyor. Neden koskoca medya ve koca bir toplum tek bir genc bireye bu kadar yukleniyor? Neden insanlar durup dururken 17 yasina kadar hakkinda en ufak bir iddia dahi bulunmayan, basarili bir lise ogrencisi olan Gorkem Ates'in ailesine sovmeye basladilar? Hayatta sebepsiz bir sey olmayacagina gore, 17 yasindaki bir genc hakkindaki iftira kampanyasindan kimin ne cikari var? TURKIYE CUMHURIYETI denilen demokrasi addedilen bu kurtlar vadisinde bu rezalet, medya ve hukuk skandali neden ve nasil yasandi?

Asagida babam ile birlikte 1993 yılından bir resmimiz...

Eski günlerden bir resim... Yıl 1993.

Sene 1996 idi; lisedeyken okulda sorunlar yasiyordum. Bazilari benimle ugrasiyorlardi. Serseriler aslinda gozlerine kestirdikleri herkes ile ugrasiyorlardi ancak bu sefer bana catmislar ve karsiligini gormuslerdi. Okulda bir kac kere kavga cikmisti. Ben de Selhim isminde birinin burnunu kirmistim. Bu sahis oyle biriydi ki ABD'ye turist olarak gittiginde Turklugunden utanip "Macarim" dedigini ve iyi Ingilizcesiyle inandirdigini ballandira ballandira anlatiyordu. Iste bu SEREFSIZ, kavgadan sonra arkadaslariyla birlikte arkamdan anneme sovdu. Herkese annem ve babamla ilgili iftiralar yaydi. Ben farkettigimde kendisi ile tekrar dovustum. Sonradan ogrendim ki arkamdan, "alindi Gorkem, gocundu, oysa ki ben saka yapmistim" gibi seyler soylemis. Ben de cok populer biri olmadigimdan insanlar arasinda yayildi soyledikleri. Iste bu 1 hafta-10 gun gibi kisa surede olay buyudu. Medyaya aksetmis. Ondan sonra ne kadar ben "pic degilim" dediysem de insanlar inanmadilar, "o zaman neden herkes oyle diyor" dediler. Olay buyudu de buyudu. Oysa ki ben mucadele ediyordum. Daha once de anlattigim gibi ne dava acabildim ne de TV'de konusturdular. Milyonlarca insanin beyni kotu haberin populerligi ile medya tarafindan yikandi. Ama simdi siz "hakliya degil gucluye; sesi cok cikana" inanmayi tercih edip kanit isteyebilirsiniz. O zaman sizi Internet siteme (www.gorkemates.com) beklerim. Zira benim ve ailemin ne TV kanalimiz var ne de hatirli tanidiklarimiz. Bana medyanin ne cevap verdigini ana sayfadan ogrenebilirsiniz. Kisaca once ilgilenmelerine ragmen daha sonra yoneticilerinin beni istemedigini soyleyip geri cevirdiler.

"Gafil, hür, namuslu, inanmış kadınlara iftira edenler dünyada da, ahirette de lanetlenmişlerdir; onlara büyük bir azap da vardır."
"Bir gün onların dilleri, elleri, ayakları kendilerine karşı tanıklık edecektir."
"O gün Allah onlara cezalarını hakkıyla verecektir; o zaman anlıyacaklar ki, Allah, apaçık haktır."
Nur Suresi, 23-25

"Sen, kötülüğü güzellikle sav, Biz onların neler dediğini daha iyi biliriz."
Müminun Suresi, 98

"(Kotu) zandan sakinin; zîrâ o, sozun en yalanidir!"
(Hadîs-i Serîf, Imâm Malik bin Enes, el-Muvatta)

"Allâhu Teâlâ buyurdu ki: Benden baska yardimcisi olmayan kimseye zulmedene karsi gadabim (intikâmim) siddetlidir."
(Hadîs-i Kudsî, Taberânî)

Son olarak sizlere sesimi duyurmak icin actigim ve herhangi bir kar amaci gutmeyen sitem, larim hakkinda fikir beyan etmek ve tartismak isterseniz her zaman acigim.

Saygilarimla,

Gorkem Ates
http://www.gorkemates.com


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
        Bu grubun  hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...
        Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM  STANDIDIR.."

            *Grupta yayınlanan  yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
-----------------------------------------------------------------....
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" Haber Bilgi Paylaşım  grubu.
 Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
 Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
 Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.