ÇAKAL CARLOS RÖPORTAJI

Haftalık Olarak Yayınlanan Baran Dergisi Çakal Carlos lakaplı Salim Muhammed(İlich Ramirez Sanchez) ile gerçekleştirdiği röportajında Carlos Hürriyet Gazetesin de yer alan ve Haham Tuncay Güney'in açıklamasından yola çıkarak yine Hürriyet'in yaptığı bir haberi yalanladı..Ve bu hadiseyi manipülasyon olarak niteledi.

Bildiğimiz kadarı ile Türkiye de sadece Baran Dergisin de yazı yazan ve röportajı yayınlanan Kumandan Carlos'un ses kayıtlarını da Yahoo ve Google video sitelerinde yayınlayanmaktadır.www.barandergisi.com adresinde ise bu ses kayıtlarının nereden izleneceği hususunda bilgiler verilmiş olup bir dönemin en ünlü Devrimcisi olan ve şu anda Fransa da bir cezaevinde yatan Çakal Carlos son yayınlanan röportajında '' Bugün Türkiye’nin En Başta Konuşulması Ve Halledilmesi Gereken Meselesi; Salih Mirzabeyoğlu’nun Serbest Bırakılmasıdır’açıklamasını yaptı..

Carlos'un Filistin Meselesinin yılmaz savunuculuğuna cezaevinde olmasına rağmen devam ettiği de röportajlarından anlaşılıyor..İşte bu röportajların ilk bölümü ve yahoo video'da yayınlanan görüntülü ses kaydını sizlere ssunuyoruz..İlerki dönemler de elimize geçerse diğer röportaj ve yazılarıda siz takipçilerimize sunacağız


İşte baran Dergisinin yaptığı o röportajın ilk bölümü...

Kumandan Carlos (The Jackal) İlich Ramirez Sanchez ile Tele Röportaj.

Baran : S. Aleykum Kumandan Carlos.

Carlos: Ve Aleykûm selâm.



Baran : Nasılsınız?

Carlos: Elhamdulillah, iyiyim. Ya sizler nasılsınız?



Baran: Elhamdulillah bizler de iyiyiz. Sayın Gönüldaş, geçtiğimiz haftaki konuşmanızı, yayınladık ve web sitemizden de sesli olarak hâlen yayınlamaktayız. İstediğiniz gibi dergilerimizin eski sayıları da size ulaştırılacaktır.

Carlos: Teşekkürler. Konuşmamı kaydetmeye başladınız mı?



Baran: Evet.

Carlos: Beni Türkiye'den bir gazetenin Londra muhabiri aradı. Daha önce benimle ilgili manipülasyon bir haber yapan Faruk Zabcı aradı. Bana, Türk gazetelerinde, benimle ilgili bir haber çıktığını söyledi. Söylediğine göre, Türkiye'deki Ergenekon operasyonlarına kaynak teşkil eden Tuncay Güney isimli bir şahıs, "benim 1979 yılında İstanbul'a geldiğimi ve burada genç bir Türkle görüştüğümü ve bu gencin şimdilerde, bir İslâmcı örgütün lideri olarak cezaevinde bulunduğunu söyledi ve benim görüşümü almak istedi. Kendisiyle uzun bir süre konuştum. Ama şunu söyleyeyim, kendisi beni aradı. Sizin, daha önce yaptığınız gibi, bu gazeteciyi doğruyu yazıp, yazmadığını takip etmenizi ve gelişmeleri bana bildirmenizi istiyorum.



Baran: Tabii efendim, istediğiniz malumatı size göndereceğiz.

Carlos: Bana, Şehid Ebu Nidal hakkında birkaç ay önce bir İngiliz gazetesinde (Independent) çıkan ve onun aslında bir Amerikan ajanı olduğunu iddia eden bir yorumdan bahsetmiş ve bu vesileyle görüşlerimi almak istemiştiniz. Arz ediyorum: Bu iddia kesinlikle doğru değildir. Kuşkusuz onun Irak'ta şehid edildiği son döneminde birlikte değildik ve bu sırada tam olarak neler olup bittiğini, fizikî uzaklıktan kaynaklanan sebeblerle ifade edecek durumda değilim. Söyledikleri gibi, Irak Gizli Servisi El Muhaberat tarafından mı, yoksa başka mihraklarca mı katledildiğini net olarak bilebilmem mümkün değil. Ancak zerre şübhem olmaksızın bildiğim husus ise, onun asla ve asla bir "hain" olmadığı ve dâvâsı uğruna dosdoğru bir militan çizgi takib etmiş dürüst bir insan olduğudur. Kaldı ki, kendisiyle Bağdad'da ve Sudan'ın başkenti Hartum'da bulunduğum devrelerde bir nevî komşuluğum olmuştur, kaldığımız yerler birbirinden pek uzak değildi. Ancak kendisiyle çok iç içe olmaktan ziyade, onu eylemlerinden ve belli bir mesafeden takib etmişimdir. El Fetih içinde ve çevresinde Arafat'la olan kanlı mücadelesini tasvib ediyor muydum, elbette hayır, fakat onun bir "hain" olduğunu söylemek tam anlamıyla haddi aşmaktır. O, Atlas Okyanusundan Basra Körfezine kadar Arab Birliğini kurmaya ve hâkimiyetine gönül vermiş, işgalci Siyonizme karşı gözükara bir eylem çizgisi geliştirmiş cesur bir savaşçıydı. Bu tür mücadele adamlarının kendi aralarındaki siyasî görüş farklılıkları, metod ayrılıkları yahut iç mücadeleleri ne olursa olsun, üstte ve temelde hemen hepsi böyle bir dâvânın eriydiler. Batının, Amerika'nın vs. ajanı oldukları tarzında lâflarsa, boş ve nâhoş konuşmalardır. Ebu Nidal bahsindeki kanaatim özetle bu istikamettedir. Allah Ebu Nidal'e rahmet eylesin.



Baran: Kumandan Carlos, Ateşkes sonrası, Filistin mücadelesinde ne gibi gelişmeler yaşanabilir ve dünyaya etkisi ne olur?

Filistin'deki ateşkesle ilgili olarak ta, yapılan katliamlara ve binden fazla masumun öldürülüp beş bin civarında yaralıya temas ederek, "Uluslararası Savaş Suçları Mahkemesi" ve "Kızıl Haç" ne işe yarar diye soruyor ve bunların nasıl göstermelik ve Müslümanlara karşı kasdî bir muhalefet ve taraf belirttiğini vurguluyor özetle.



Baran: Dün (23 Ocak 2009) Avukat Ahmet Arslan bey Bolu Cezaevi'ne Kumandan Salih Mirzabeyoğlu'nu ziyarete gitti. Kendisi size avukatı aracılığıyla en derin devrimci selâmlarını gönderiyor.

Carlos: Bunu duyduğuma çok sevindim ve büyük gurur duydum. Lütfen kendisine benim de en derin devrimci selâmımı iletiniz. Kendisine hürmetim çok büyük. Türkiye'nin 80 yıl kadar önce gerçekleşen ve o zamanlar yapılması gereken bir nitelik belirten Kurtuluş mücadelesinden bugüne gelen dönem, eminim ki Anadolu'nun yeniden şahlanışı ve kendisine düşen tarihî rolünü yeniden oynayışıyla taçlanacaktır. Kaldı ki, bizler tüm Türklerle, Türk halkıyla ve Türk kimliğiyle iftihar ediyoruz ve diğer tüm azınlıkları da bu şerefin ortak ve ayrılmaz parçası sayıyoruz. Yani Türkü, Kürdü ve diğerlerini, işte bizce bu ortak misyon, vasıf ve şerefte ayırt etmiyoruz. Türklerin işte bu tarihî rolü, elbette Anadolu çerçevesindeki tüm etnik unsurlar tarihteki gibi birbirine sımsıkı kenetlenmiş ve kültürel bakımdan her unsur kendi eşit haklarına kavuşmuş olarak, çok yakında ve olanca ihtişamıyla yine oynayacağına zerrece şübhem yoktur. Ülkenizdeki tüm Müslümanlara, hassaten Baran dergisi idarecisi Ali Osman Zor'a, avukatım Hasan Ölçer'e ve tüm gönüldaşlara selâmlarımı iletiniz lütfen. Allaha emanet olun. Bilvesile, en çok merak ettiğim hususu sormak istiyorum: Kumandan Mirzabeyoğlu ne zaman serbest kalacak, kalabilir yahut bu meyanda herhangi bir af ihtimali var mıdır?









0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.