Cüppeli Ahmet Hoca ve İslamoğlu (video İzle)

Sohbetlerimize devam eden kardeşlerimizin: "Mustafa İslamoğlu nasıl biri? Kitapları okunabilir mi ve derslerine gidilebilir mi?" şeklindeki ısrarlı soruları üzerine bu fakir kardeşiniz, bu kişinin kitapları hakkında bir araştırma yapmak zorunluluğu hissettim. Elime geçen "Yahudileşme temâyülü" kitabı, bana bu kişinin ne kadar çelişkili ve karmaşık batıl görüşlere sahip biri olduğunu kolayca anlatmış oldu.

18/02/2009


Rahmân ve Rahîm olan Allâh ism-i şerîfiyle! Bizleri Ehl-i Sünnet itikadı üzere sabit kılan Allâh-u Te'âlâ'ya hamd-ü senâdan, Cumhur'un yolundan ayrılanları, İslâm ipini boynundan çıkarmakla niteleyen Rasûlüllâh (Sallallâhu Aleyhi ve Sellem)e salât-ü selamdan ve O'nun yolundan bir karış bile ayrılmayan âl-i ashâbına hayırla duadan sonra: Sohbetlerimize devam eden kardeşlerimizin: "Mustafa İslamoğlu nasıl biri? Kitapları okunabilir mi ve derslerine gidilebilir mi?" şeklindeki ısrarlı soruları üzerine bu fakir kardeşiniz, bu kişinin kitapları hakkında bir araştırma yapmak zorunluluğu hissettim. Elime geçen "Yahudileşme temâyülü" kitabı bana bu kişinin ne kadar çelişkili ve karmaşık batıl görüşlere sahip biri olduğunu kolayca anlatmış oldu. Bu esnada fıkıh âlimlerinin cumhurunu, "Hayızlı kadınların camiye giremeyeceği" gibi bazı fetvalarından dolayı Yahudilere meyletmekle suçladığını görmem de işin tuzu biberi oldu.

3 yorum:

  1. Ben anlamıyorum bu olayı. İşleri ilim ve irfan olan, İnsanların yaptıklarına bir bakın. Sokak atışması içindeler. Mademki karşındakinin hatası var git konuş, uyar onu. Haislerde de öyle demiyor mu kusuru örtmekle ilgili. Söyleyeceğim o dur ki; peygamberimiz buyurmuş gıybet eden kendi kardeşinin çiğ etini yer diye. İslamoğlu'na güveniyorum ve inanıyorum. şimdiye kadar ağzından şu şöyle bir kişidir diye fetva verdiğini duymadım. Fetva vermek zaten O'nun işi değil

    YanıtlaSil
  2. ümmetin ittifak içinde olması gerektiği bir demde bir hoca efendinin sokak ağzıyla bir başka hoca ile ilgili konuşması İslama ne kazandırır? halbuki önce bu konuları yüz yüze kendi aralarında müzakere etseler de bizim gibi bilgi eksigi çok olan insanların zihnini bulandırmasalar....bu hoca efendileri anlamak zor...

    YanıtlaSil
  3. Cüppeli Ahmet hoca diyor ki,müslümanların itikatını bozacak fetvalar vermese biz zaten şimdiye kadar kimsenin günahını isimle zikretmedik ama Mustafa İslamoğlunun verdiği fetva insanları(eğer o söz ile iman ederlerse)cehenneme sürükleyecek sözlerdir! neden kendi aralarında konuşmadıklarını anladınız mı şimdi

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.