T a r a f s ı z D e ğ i l i z

Kuşak Matbaası Sayın Veli Avcı'nın Tekzip Metni!

TARIH : 23/05/2009

SAAT: 12:45

Site içerik sağlayıcısı veya yer sağlayıcısının dikkatine;



Konu: Tekzip Metninin yayınlanması ve “
ERGENEKON İDDİANAMELERİ, “ ERGENEKONCU” OLDUĞU İDDİA EDİLEN MATBAADA BASILIYOR.
“ başlıklı yazınızın yayından kaldırılması hakkında.


TEKZİP METNİ AŞAĞIDADIR ;


Ben Ulusalcı değilim. Adı geçen örgüt ya da örgüt bağlantıları ile hiçbir ilgim yoktur. İddia edilen tüm hususlar gerçekle bağdaşmamaktadır. Şöyle ki; Ben Kuşak Ofset Matbaasının sahibiyim. Benim yaptığım yayıncılık değil belli bir ücret karşılığı yasal olan kitap, dergi, gazete, broşürleri basmaktır. Bu Basım kanunlara nizamlara uyum içinde sürdürülmektedir. Hiçbir alıp vereceğim faturasız, irsaliyesiz, isimsiz, adressiz, şaibeli, şüpheli olmamıştır, olamaz.


Bu yöndeki beyan ve ifadeler tamamen gerçek dışıdır. Yasal olmayan hiçbir parasal sorunum olmamıştır. Haberde söz edilen şahıslarla bir bağınım olmamıştır ve olamaz. Ramazanlarda hayır kurumlarında, vakıflarda 30 senedir iftar yemeği veriyorum. Bu yemeklere gelenlerin kimler olduğunu hepsini bilmem mümkün değil. Bu hizmeti hayır olsun diye yapıyorum. Siyasi bir anlam taşımayacağı açıktır.


1987, 1989 yılları arasında, 2 yıl M.H.P. İl sekreterliği yapmış olmam benim Vatan Haini olacağım veya Vatan hainleriyle işbirlikçilik yapacağım anlamını taşımaz. Böyle bir yorumda, haberde yasal olmaz. Ben kanunlara saygılı, milliyetçi, mukaddesatına bağlı bir iş adamıyım. Devletime, Milletime bağlıyım. Toplumda yanlış anlaşılmalara mahal vereceğinden hakkımda yapılmış bulunan haber yayınının, “



http://anadoluhaber.blogspot.com/2009/05/ergenekon-iddianameleri-ergenekoncu.html

” internet adresinizden, haklarımı ihlal ettiğinden, sitenizdeki yazının yayından çıkarılması ve cevap metnimizin bir hafta süreyle internet ortamında yayınlanmasını “5651 sayı 9. maddesi“ gereğince talep ederim. Talebimin yerine getirilmemesi durumunda aynı yasa hükümleri uyarınca yasal yollara başvuracağımın bilinmesini saygılarımla bildiririm.



Veli AVCI

Kuşak Matbaası Sahibi

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.