.:: Komplo Teorileri ::. Kürtlerle komplo..

Kürtler ne istiyorlar?

*Doğu Ergil’inki “hava-civa”..İşte benim Kürt Raporum..

Yıllarca Kürtlerle içli-dışlı yaşadım. Yakın ilişkilerde bulundum. Bir dönem Güneydoğu’da Diyarbakır, Lice ve Kulp’ta eğitim sorunları ve ekonomik durumla ilgili anket çalışmasında görev aldım. Kürtçü gruplarla da temaslarım oldu. Bence “Kürtler ne istiyor?” sorusunu üç şıkta ele almak lazım.

1. Sıradan Kürtler ne istiyor?
2. Demokratik Kürtçü gruplar ne istiyor?
3. Teröre dayanan PKK ve o yöndekiler ne istiyor?

Kürtler homojen değiller..Talepler farklı..Kürt açılımı gerçek niyetlerini açığa çıkarır mı? Ayrıntılar..

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.