[anadoluhaber] ANAN ÖLE MEDYA, BIKTIM SENDEN // Rifat SERDAROĞLU



 Rifat Serdaroglu <rifatserdaroglu@gmail.com>

Rifat SERDAROĞLU - İzmir - 11 Aralık 2010 Cumartesi


Anan öle medya bıktım senden!


Anan öle medya bıktım senden!
(Bu yazıda adı geçen kişiler gerçek değildir. İsim benzerlikleri tamamen rastlantıdır. Gerçek olan sadece ve sadece “İleri Demokrasi’dir.” Buna rağmen birileri ısrarla, burada adı geçen kişilerden “biri benim”, derse kendi bilecekleri iştir. Ben onları tanımıyorum…)

Beyefendi hazretleri yataktan kalktı, kafası kazan gibiydi, bu medya denen illet gene onu sinir etmiş, sabaha kadar uyutmamıştı. Gece rahat bir uyku çekemeyince bütün günü zehir oluyordu.
Kendilerini bir b.k sanan 100-150 kadar zibidi üniversite öğrencisinin(!) yaptıkları gösteriye
 
YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
 

--
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum, parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır. Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş, Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."
Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.Ayrıca harici linklerden de Anadolu Haber Günlüğü Mesul değildir...
 
Grup Yöneticileri Mail Adresleri Aşağıdadır
kurtulusyolu99@gmail.com
bahadirserhad@gmail.com
forevermirza@gmail.com
 
Bu gruba posta göndermek için, mail atın: anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.