Selvi'den çarpıcı ifadeler! İmamoğlu mu kayıyor yoksa siyasi geleceği mi?

Gazeteci Abdulkadir Selvi bugünkü yazısında İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun Elazığ'da yaşanan deprem sonrası hemen Palandöken'e tatile gitmesini eleştirdi. Selvi, "Ekrem İmamoğlu mu kayıyor, yoksa siyasi geleceği mi ayaklarının altından kayıyor?" diye sordu.

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu'nun Elazığ'da meydana gelen, 41 kişinin hayatını kaybettiği deprem sonrası daha enkaz kaldırılmadan kayak tatiline gitmesi büyük tepki toplamıştı. Gazeteci Abdulkadir Selvi bugün kaleme aldığı yazısında toplumun neredeyse tüm kesimlerinin tepkisini çeken Ekrem İmamoğlu'nun kayak tatilini ele aldı. Sosyal medyada fotoğrafı gördüğünde inanamadığını söyleyen Selvi, bir CHP'liye sorduğunu o ismin de 'Maalesef doğru' dediğini söyledi.

İşte Selvi'nin yazısının ilgili bölümü;

SOSYAL medyada görünce önce inanamadım.

Geç bir saatti, önemli bir CHP’li ile mesajlaşıyordum.

“Maalesef doğru” dedi.

Yine de resmi kanallardan ulaşıp, bilginin doğru olup olmadığını teyit etmeden bir şey yapmadım.

Daha önce çekilmiş bir fotoğrafı yeniymiş gibi servis edebilirler diye düşündüm.

İnşallah doğru çıkmaz diye içimden geçirmedim değil.

Ta ki Ekrem İmamoğlu, Erzurum Palandöken’de kayak yaparken çekilmiş fotoğraflarını koyup resmi Twitter hesabından tatil yaptığını doğrulayıncaya kadar.

Ekrem İmamoğlu, depremden hemen sonra bölgeye koşmuştu. O sırada “Şov için gitti” diyenlere itibar etmedim. İnsanların yanında olmasını, onların acılarını paylaşmasını önemsedim. Keşke Kemal Kılıçdaroğlu da gitse diye düşündüm.

O zaman bu davranışını nasıl alkışladıysam, şimdi de deprem bölgesinden tatil beldesine geçmesini eleştiriyorum.

Henüz enkazın altından insanlarımız çıkarılırken, henüz enkaz kaldırılmadan, insanlarımızın yarası sarılmadan Ekrem İmamoğlu’nun Palandöken’de kayak keyfi yapmasını yadırgıyorum.

Neden? Çünkü Ekrem İmamoğlu öyle sıradan bir başarı kazanmadı.

Ama asıl bundan sonrası önemli.

1989’da Nurettin Sözen’le İstanbul belediyesini kazanmıştı SHP.

Fakat o kadar kötü bir yönetim sergiledi ki 1994’te tam bir hezimet yaşandı.

O tarihten bu yana tam 25 yıl boyunca sol bir daha İstanbul’da seçimi kazanamadı.

Ekrem İmamoğlu, İstanbul seçimlerini kazanarak tarihi bir fırsat yakaladı.

Ancak daha başkanlığının ilk günlerinde sel felaketi yaşandı. İstanbul’un çiçeği burnundaki belediye başkanı o sırada Bodrum’da tatildeydi. Tatilini yarıda kesmedi. Ta ki kamuoyundan tepkiler büyüyünceye kadar. Günübirliğine İstanbul’a geldi. Sonra baktık ki tekrar Bodrum’a dönmüş.

O zaman bunu eleştirmiştim.

Ailesiyle birlikte tatil yapmak elbette ki İmamoğlu’nun da hakkı.

Ama şimdi mi?

Henüz cenazeler kaldırılırken, henüz depremin enkazı kaldırılmamışken, henüz acılar tazeyken mi?

Nedir bu tatil merakı?

Nedir bu kayak keyfi?

Ekrem İmamoğlu, yüklendiği misyonun farkında değil herhalde.

Bir an düşündüm: Ekrem İmamoğlu mu kayıyor, yoksa siyasi geleceği mi ayaklarının altından kayıyor? Karar veremedim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.