Don't panic, I'm Islamic" tişörtleri

İngiltere'de hızlı yayılan İslami tişört modasının önüne geçilemiyor..

PANİK YAPMAYIN BEN İSLAMCIYIM !

Londra'nın en turistik alışveriş merkezlerinin vitrinleri hep bu tişörtlerle dolu. Üzerlerinde 'Islam is not a militant faith' (İslam saldırgan bir din değildir), 'Proudly Muslim' (Müslüman olmaktan gurur duyuyorum), 'Islam=Peace' (İslam eşittir barış) gibi yazılar bulunan kıyafet ve aksesuarların yanı sıra ayyıldız baskılı modeller de revaçta. Bazı tişörtlerde 'Don't panic /I'm Islamic' yani 'Panik yapmayın ben İslamcıyım' yazıyor.

İslam dininin hoş karşılamaması nedeniyle bu ürünlerde resimlerden çok sloganlar ve yazılar tercih ediliyor. Minare, rahle gibi desenler de sıklıkla kullanılıyor. 'I love Allah' (Allah'ı seviyorum) yazılı ürünler ise daha çok Amerikalı Müslümanların zevkini yansıtıyor.



İngiltere'de terör saldırılarından sonra toplum tarafından dışlanan Müslümanlar kendilerini bu tişörtlerle ifade etmeye çalışıyor. Özellikle şehirli ve genç Müslüman azınlık arasındaki yeni moda, bu tişörtte de olduğu gibi, İslam dinine duyulan bağlılığı göstermek.

KAYNAK Habertürk

2 yorum:

  1. Süper Valla Türkiye de Varsa Bir Tanede Ben Alayım.

    YanıtlaSil
  2. Güzel ama böyle daracık bütün malvarlığı ortaya koyan bir t-shirt nasıl islamî oluyor?

    :)

    ama niyet güzel tabi..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.