MEB Lionslarla işbirliği yapmış!

Türkiye de Lionsların hemen hemen her yerde faaliyet gösterdiği malumunuz...

Mason olarak bildiğimiz şer odaklarının bir alt kuruluşudur aslında lionslar....Ve aşağıda okuyacağınız haber de de AKP nin milli eğitim Bakanı Hüseyin Çelik öncülüğünde Lions Derneklerine Milli

Eğitim gibi bir kurumda nasıl yer sağlandığı ve bu derneklerin Çocuklarımızın ,gençlerimizin ve bir toplumun ana yapısını oluşturan AİLELERİMİZİN eğitim alması gerekli olan mekanlarda nasıl bir lions tesviyesine maruz bırakıldığınında bir örneği bu haber....
Lionslar başörtü özgürlüğüne karşı!
Bildiğimiz ve basından takip ettiğimiz kadarı ile Lionsların "Türkiye Lions Kulüpleri Konfederasyonu" isimli yapılanması başörtüsünün serbest bırakılmaması için geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklama da tazeliğini korumaktadır...

İŞTE O HABER
AK Parti hakkında Anayasa Mahkemesi’nde kapatma davası açan Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahman Yalçınkaya’nın siyasetten yasaklanmasını istediği isimler arasında Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik de yer alıyor.


Bakan Çelik, Başsavcı’nın kadrolaşma suçlamalarına hedef olurken, belgeler, Yalçınkaya ve aynı zihniyetteki çevrelerin bu yöndeki iddialarının vehimden ibaret olduğunu ortaya koyuyor.




İŞTE O PROTOKOL

Zira, Hüseyin Çelik bu çevrelerin hedefinde yer alan sivil toplum örgütleri ile eğitim alanında hiçbir organizasyonun içinde yer almazken, kökü dışarıda Lions kulüpleri ile “işbirliği” anlaşmalarının altına imza attı. Bu belgelerden biri de, “TC Milli Eğitim Bakanlığı ve Uluslararası Lions 118-U Anadolu Yönetim Çevresi Federasyonu arasında Aile Eğitimi Programı Faaliyetleri Uygulaması İşbirliği Protokolü” başlığını taşıyor.


EĞİTİM LİONSLARA EMANET

Protokolün, kapsamının yer aldığı 2. maddesinde şu ifadeler dikkat çekiyor: “Bu protokol TC Milli Eğitim Bakanlığı Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü ve Uluslararası Lions 118-U Anadolu Yönetim Çevresi Federasyonu arasında Halk Eğitim Merkezleri bünyesinde düzenlenecek 0-6 yaş Aile Eğitim Programı’nın uygulanması ile ilgili esas ve yükümlülükleri kapsar.”

PROTOKOLE GÖRE LİONSLARIN YÜKÜMLÜLÜKLERİ


Protokolde, Uluslararası Lions 118-U Anadolu Yönetim Çevresi Federasyonu’nun yükümlülükleri şöyle sıralanıyor:

*Programı uygulamak için en az lise mezunu ve kadın gönüllüleri belirleyerek kursun açılacağı halk eğitimi merkezi müdürlüğünün onayına sunmak, görev alması uygun bulunan gönüllülerin ve Genel Müdürlük tarafından verilecek ve en az Bakanlık’ta görev yapan öğretmen ve usta öğreticilere uygulanan süreyi içeren (0-6) Aile Eğitim Programı eğitim sorumlusu yetiştirme eğitimine katılmalarını sağlamak.

ANNELERİ BELİRLEMEK…

*Programa katılacak anneleri halk eğitimi merkezi müdürlükleri işbirliği, gözetim ve denetiminde tespit etmek.*Halk eğitim merkezleri tarafından mülki amirliklerden kurs açma izni alınan Aile Eğitim Programı’nın, eğitim sorumlusu yetiştirme kursuna katılmış, Genel Müdürlük ve/veya ilgili birimlerince eğiticiliği onaylanmış gönüllüler tarafından uygulanmasını sağlamak.*Program ile ilgili tüm izleme/değerlendirme araçlarını eksiksiz doldurmak ve halk eğitimi merkezlerinde mevcut bulunan bilgisayarlara işlemek, bu işlemi yapacak personeli proje süresince ilgili merkezde bulundurmak ve eğitimini sağlamak, formatı ve sıklığı protokolün taraflarınca ortaklaşa belirlenecek olan faaliyet raporlarını kursun açıldığı halk eğitimi merkezi müdürlükleri aracılığı ile Genel Müdürlüğe göndermek…

ŞU AN YÜRÜRLÜKTE

Vakit’in ele geçirdiği bu protokol 14.12.2007 tarihinde imzalanarak yürürlüğe girmiş. Uluslararası Lions 118-U Anadolu Yönetim Çevresi Federasyonu Genel Yönetmeni Netret Yılmaz ile Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdür Vekili Necmettin Yalçın imzalı protokolde, Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik’in “uygundur” imzası bulunuyor.


Protokolün süresi imzalandığı tarihten itibaren geçerli olmak üzere 2 yıl. Protokol 2 yılın sonunda uzatılabilecek de. Bu, tarafların karşılıklı istek ve onayına bağlı. Protokolde Bakanlığın protokolü tek taraflı fesh etme hakkı saklı tutuluyor.

(Fatih Akkaya - Vakit)

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.