Fatih Altaylı'dan Milliyet'i ''çıldırtacak söz''

Fatih Altaylı'dan Milliyet'i ''çıldırtacak söz''

17 Eylül 2008 Çarşamba : 19:00

F. ALTAYLI yazısında Milliyet'e yönelik ağır bir ithamda bulundu. Unutulmuş yazarların 'Fil mezarlığı'. İşte Milliyet'i çok kızdıracak Altaylı'nın yazısı...



Fatih ALTALI'nın yazısı...

Şaşırdım hala yazıyormuş

Milliyet ilginç bir gazete.
Bir anlamda fil mezarlığı gibi.
Unutulmuş köşe yazarlarının son sığınağı.
Yazdıklarını zannedip okunmayanların köşeleri tuttuğu ve yayın yönetmenlerinin bunlardan bir türlü kurtalamadığı bir gazete.
Nereden mi çıktı bu satırlar.
Dünden.
Dün bir dostum aradı.
"Okudun mu Melih Aşık'ı sana geçirmiş" diye.
Şaşırdım.
"Oğlum üşüttün mü? Fenerbahçe'nin eski Başkanı, müteahit adam yazı mı yazıyor da bana geçirsin. Ne alakası var" dedim.
"O değil yahu. Kardeşi. Hani Milliyet'te yazan Metin değil, Melih Aşık."
Diyince hatırladım elbet.
Öyle bir yazar vardı Milliyet'te.
"O hala yazıyor mu?" diye sordum.
"Yazıyor" dedi.
Şaşırdım.
Son olarak yıllar önce okumuştum. Oğlu evlenmişti. Köşesinde oğlunun düğününü anlatıyordu. Bir Aydın Doğan fotoğrafı vardı köşesinde. Oğlunun nikah şahidiymiş galiba.
Son o gün bakmıştım köşesine.
Hala yazıyormuş.
Allah uzun ömür versin.
Aldım bir Milliyet okudum. Herhalde adamın hayatında ilk defa tiraja katkısı olmuştur diyerek.
Benden söz ediyor.
Habertürk'te en tepede ben yazıyormuşum.
Hep Aydın Doğan'ın aleyhine yazıyormuşum.
Ama Habertürk her nedense Aydın Doğan'ın Başbakan'a yönelik açıklamalarına yer vermiyormuş.
Güldüm.
Herhalde internet sitelerini okumayı beceremiyor Melih Bey Amcamız.
Çünkü Aydın Doğan'ın açıklamaları da ne yazık ki, Habertürk'te yer alıyor.
Ne yazık ki, diyorum Habertürkçüler "Yalan" yazmazlar. Ama Aydın Doğan söyleyince mecburen aktarıyorlar. O yüzden ne yazık ki.
Yazmama meselesine gelince.
Doğan Grubu'ndaki gazetecilerin bu konuda kimseye verecek talkınları yok.
Çünkü "Yazmama üstadı" kendileri.
Onlar yazmazlar. Yazamazlar. Yazdırılmaz.
Diğerlerini bırakalım da, bana bulaşan Melih Bey'e soralım.
Melih Bey bırakın üzerine gitmeyi, Türkiye'nin en büyük 2. medya grubuna şimdi şikayetçi olduğunuz iktidar tarafından el koyulduğunda ne yazdınız?
Var mı tek satırınız!
Yok değil mi?
Hadi onu geçtik.
İstanbul Bölge İdare Mahkemesi iktidara "Bu el koyma hukuksuzdur. Hemen geri verin" dediği ama iktidar yargının bu kararına uymadığı zaman bunu eleştiren tek satırınız oldu mu?
Olmadı değil mi?
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı el koymaya gerekçe olarak gösterilen belgenin "Düzmece" olduğunu kanıtlayıp, belgeyi düzenleyen hortumcu Dinç Bilgin ve mahdumu aleyhinde 8 yıl hapis istemiyle dava açtığı zaman tek satır yazdınız mı?
Onu da yazmadınız.
Peki şimdi bu kabadayılık niye?
Siz de Aydın Doğan gibi nalıncı mısınız da keseriniz hep kendinize yontuyor.
Ve son bir soru Melih Bey, "Başbakan rafineri iznini vermesi için EPDK'ya, Hilton'un imarı için İstanbul Belediyesi'ne talimat verseydi şimdi yine Başbakan'a efeleniyor" olacak mıydınız?
Başbakan Erdoğan patronunuz Hilton Aydın'a "Bundan böyle ayrıcalıklı muamele beklemeyin" demeyip, verginin iç edilmesindeki gibi "Ayrıcalıklı" durumu sürdürseydi ne yazacaktınız.
Cevap falan beklemiyorum Melih Bey.
Çünkü sizi zaten okumuyorum.


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Bu grubun hiç bir siyasi oluşum ,parti, vakıf, örgüt, dernek veya benzeri yapılanmalarla alakası yoktur.Aynı zamanda onlara uzaklığı veya yakınlığıda bulunmamaktadır...Müslüman Anadolu İnsanının Tarafında yer alan Gerçek Vatanseverliği ilke edinmiş ,Anti Emperyalist HABER BİLGİ PAYLAŞIM STANDIDIR.."

Grupta yayınlanan yorum ve yazılardan yazarları sorumludur.
-----------------------------------------------------------------
"ANADOLU HABER GÜNLÜĞÜ" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : anadoluhaber@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin: anadoluhaber-unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/anadoluhaber?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda Kişilik haklarına saldırı,küfür ve benzeri ifadeleriniz yayınlanmamaktadır.Yorumları yazarken İsminizi belirtmeniz önemle duyurulur.